ארבעה הרוגים בכביש הערבה

שלושה תושבי מזרח ירושלים - מוחמד עביד, בתו נור והנכד דאוד שויקי - נהרגו היום בתאונה ליד גשר פארן בכביש 90, בהתנגשות חזיתית עם רכב שהגיע מהכיוון הנגדי. אישה שהייתה ברכב השני נהרגה, שני גברים נפצעו בינוני ופונו לבית החולים סורוקה. באזור התאונה הפגינו תושבי הערבה נגד הממשלה שכבר לפני יותר מ-15 שנה הבטיחה להרחיב את הכביש ולהקים גדר הפרדה. "די להרוגים, להרחיב את כביש 90", קראו.
3 צפייה בגלריה
מוחמד עומר עביד
מוחמד עומר עביד
הסב והנכד, וזירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

3 צפייה בגלריה
הפעוט בין השנה וחצי נמצא ברכב
הפעוט בין השנה וחצי נמצא ברכב
הפעוט בין השנה וחצי, לאחר שאותר ברכב

הסיוט של כל הורה

בתחנת דלק דור אלון בכביש 6 נגנב היום רכב שהושאר מונע - ופעוט בן שנה וחצי בתוכו. הרכב אותר בעיירה הפלסטינית פרעון שבאזור טול כרם, 21 ק"מ משם, והפעוט נמצא בריא ושלם והושב להוריו. הגנב עדיין לא אותר. בתיעוד מהעיירה הפלסטינית פרעון נראים כוחות צה"ל ליד הרכב.

מלחמת הכטב"מים

לאחר שאיראן טענה כי בבסיס פרצ'ין התרחשה "תקרית" שבה נהרג מהנדס, פורסם אמש ב"ניו יורק טיימס" כי המתקן הביטחוני ששימש בעבר לניסויים בפיתוח נשק גרעיני הותקף על ידי כלי טיס בלתי מאוישים. היום פרסם צבא איראן תיעוד של הרמטכ"ל האיראני מוחמד בקרי מבקר בבסיס מל"טים תת-קרקעי. מקומו של הבסיס לא נחשף, אבל עצם פרסום התמונות נראה כמסר איראני למערב – ובכלל זה לישראל. התמונות צולמו גם שבוע וחצי אחרי חיסולו בטהרן של חסן סיאד חודאי, סגן מפקד יחידה 840 של כוח קודס במשמרות המהפכה.
3 צפייה בגלריה
אחד הרכבים עם חלונות מנופצים בחיפה
אחד הרכבים עם חלונות מנופצים בחיפה
אחד מכלי הרכב בחיפה ששמשותיו נופצו

נערים יידו אבנים על מכוניות בחיפה

נהגים דיווחו למשטרה כי שמשות רכביהם נופצו מאבנים שהושלכו לעברם כשנסעו ברחוב אבן גבירול בחיפה. בסריקות אותרו שני תושבי העיר, בני 15 ו-17, מסתתרים במבנה עם אבנים, אחד מהם נמצא רעול פנים. הם נעצרו, הרקע לאומני.

פרץ לבית אישה מבוגרת, אנס אותה ושדד

אישה כבת 70 המתגוררת לבדה בבית במרכז רחובות התקשרה למוקד 100 ואמרה שפורץ שנכנס לדירתה דרך דלת צדדית אנס והיכה אותה, ונמלט עם תכשיטים שגנב. כעבור כשלוש שעות הוא נעצר בביתו, לא הרחק מבית האישה.

פעילי "שלום עכשיו" נחסמו בדרך לחומש

המשטרה עיכבה בראש העין את הנהגים שהובילו את הבולדוזרים שעמם טענו ב"שלום עכשיו" שיהרסו את חומש. למרות זאת, וחרף איסור צה"ל, המחאה יצאה לדרך - ונבלמה בקדומים: "המשטרה והצבא שומרים על עבריינים אלימים".

פעוט מת לאחר שננעל ברכב ליד יקנעם

פעוט, כבן 3, נמצא אתמול בערב מחוסר הכרה ברכב במושב אליקים שליד יקנעם ופונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם קבעו הצוותים הרפואיים את מותו. מחקירה ראשונית עלה כי יצא מביתו, נכנס לרכב ששייך לבן משפחתו - ונלכד בתוכו.

מקרה שני של אבעבועות הקוף בישראל

שבוע אחרי שאושר קיומו של נדבק ראשון בארץ, מתברר כי גבר כבן 30 שכמוהו שב ממערב אירופה נדבק אף הוא בנגיף המתפרץ ברחבי העולם.

גולדן סטייט עדיין מחכה ליריבה בגמר ה-NBA

מיאמי היט ניצחה בחוץ את בוסטון סלטיקס 103:111 והשוותה ל-3:3 את סדרת גמר המזרח בפלייאוף ה-NBA. הכוכב של ההיט, ג'ימי באטלר, להט עם 47 נקודות. המנצחת במשחק השביעי והמכריע בסדרה, שייערך במיאמי, תתמודד בגמר מול גולדן סטייט ווריורס.