חודש לאחר שפורסמו עדויות נגדו על תקיפות מיניות שנמשכו לכאורה שנים רבות, ורגע לפני תחקיר טלוויזיוני, ניסה הבוקר (יום ה') יו"ר ארגון זק"א לשעבר יהודה משי זהב לשים קץ לחייו. בנו, שלא היה בבית בגבעת זאב בזמן המעשה, הזעיק חובשים שהחלו בפעולות החייאה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק ולאחר זמן קצר דווח על התייצבות במצבו. משי זהב השאיר מכתב, שנמצא כעת בידי גורמי החקירה של המשטרה.
בתחקיר של "הארץ" שפורסם בחודש שעבר הובאו עדויות לפיהן משי זהב תקף מינית ילדים, נערים, נערות ונשים. הערב צפוי תחקיר נוסף נגד משי זהב, הפעם בתוכנית "עובדה".
שכן של משי זהב סיפר הבוקר: "בשבת האחרונה הוא היה בבית כנסת אחרי כמה שבתות שבהן הוא לא הגיע. הפרומו לתכנית בעובדה הצית בו רגשות. הוא היה נראה מכונס. הוא אמר שהולכים לגמור אותו לקראת הפרסום הערב".

5 צפייה בגלריה
משי זהב. בנו הזעיק את מד"א
משי זהב. בנו הזעיק את מד"א
משי זהב. בנו הזעיק את מד"א
(צילום: יוגב אטיאס)
חובשת איחוד הצלה אשרת מועלם סיפרה בזירה: "קיבלתי קריאה למקרה התאבדות ויצאתי מיד. הגעתי לבית עם עוד שני חובשים. פתחנו את הדלת, עליתי למעלה, למרפסת, וראיתי את מה שראיתי. זה היה מזעזע. החזרנו לו את הדופק. הלכתי לאשתו וישבתי איתה".
מנהל שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "יהודה משי זהב נמצא בביתו לאחר מעשה אובדני. כוחות מד"א העבירו אותו תוך כדי מאמצי החייאה לחדר הטראומה. מצבו התייצב בחדר הטראומה. נכון לעכשיו הוא מונשם, מורדם עם סימני חיים, בטיפול נמרץ.
"אנחנו מעריכים שנגרם נזק, אנחנו לא יכולים להעריך עד כמה. אני לא חושב שנוכל להעריך בשעות הקרובות בדיוק את מצבו. העיסוק העיקרי הוא הייצוב הראשוני ולהוציא אותו מסכנת החיים המיידית שבה הוא נמצא. צריך לחכות מספר רב של שעות כדי שנוכל להעריך עד כמה נגרם נזק בין רגע המעשה ועד שהצליחו לייצב חזרה את מצבו. לפעמים יכולות להיות דקות לפה ולפה שיכולות להכריע את התוצאה הסופית".
5 צפייה בגלריה
ביתו של יהודה משי זהב
ביתו של יהודה משי זהב
ביתו של יהודה משי זהב בגבעת זאב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
5 צפייה בגלריה
ביתו של יהודה משי זהב
ביתו של יהודה משי זהב
צוותי ההצלה ליד ביתו של יהודה משי זהב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
5 צפייה בגלריה
ביתו של יהודה משי זהב
ביתו של יהודה משי זהב
ביתו של משי זהב, הבוקר
(צילום: אלי מנדלבאום)
5 צפייה בגלריה
ביתו של יהודה משי זהב
ביתו של יהודה משי זהב
צוותי מד"א יוצאים מביתו של משי זהב
(צילום: אלי מנדלבאום)
לפי התחקיר שפורסם במרץ, בשכונות מאה שערים, שמואל הנביא וסנהדריה המורחבת שבירושלים רבים ידעו על מעשיו. גם מבין אנשי משמרות הצניעות היו שידעו, אך לא דיווחו לרשויות אכיפת החוק. על פי עדויות קורבנותיו, הוא גם נהג להתרברב בכיבושיו המיניים. לפי העדויות, במשך עשרות שנים - החל משנות ה-80 - ניצל משי זהב את מעמדו, כוחו, כספו ואפילו את הארגון שבראשו הוא עומד כדי לתקוף ילדים ונערים, נערות ונשים.
בהקלטה שפורסמה שוחח משי זהב עם צעיר שעובד בזנות במטרה שזה יארגן לכאורה כמה גברים עבור מין קבוצתי עם מכרה שלו. וכך אמר לו משי זהב: "היא חולה, היא רוצה גאנג באנג, באנג גאנג. היא רוצה חמישה גברים שיהפכו אותה לשפחת מין, אבל בתנאי שהחבר'ה יהיו כוסונים, לא מגודלים ולא שעירים. וניתן לה היום טיפול עשרת אלפים. בהתחלה כשהיא תשכב על הבטן יעשו לה עיסוי, כמו שאתה יודע. ולאט לאט נתחיל להפשיט אותה, ו... חגיגה אמיתית". 
משי זהב נחקר בתחילת העשור הקודם בחשד לתקיפה מינית, אבל האישה סירבה אז להגיש תלונה, והחקירה נסגרה מחוסר ראיות. האירוע כלל לא פורסם, ושמו של משי זהב - שגם הדליק משואה ביום העצמאות - נותר נקי בעיני הציבור.
לאחר התחקיר, הודיע משי זהב כי החליט לוותר על פרס ישראל למפעל חיים שאותו היה אמור לקבל, והשעה את עצמו מתפקידו בזק"א. היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 הודיעה על פתיחה בחקירה נגדו.
בשנה האחרונה איבד משי-זהב את אחיו שמת ממחלה בגיל 59 בלבד, את אמו בת ה-80 שנפטרה לאחר שנדבקה בקורונה, ואת אביו (83), שהתמוטט במהלך השבעה על רעייתו.