עוד שיטפונות בנגב, כבישים נחסמו לשעות

החזרה מסיני ומאילת בסוף החג נדחתה: בחצבה שבערבה ירדו היום 10 מ"מ, כמעט שליש מהכמות השנתית - וכבישים שוב נחסמו למשך שעות, יומיים אחרי אסון השיטפון שבו נספו סהר ומעיין עשור. בחרמון ירד היום שלג, חיפה הייתה שיאנית הגשם - ושם גם קרסה חומה בעקבות הגשמים החזקים.

אסון השיטפון: "סהר הספיקה לשלוח מיקום - וזהו"

האב ניני עשור סיפר על היום שאחרי מציאת גופות ילדיו מעיין וסהר באזור נחל ציחור, וגילה שגם הבן הקטן גיא היה אמור לנסוע איתם: "הם נסעו לאילת דרך מצפה רמון, אנחנו בכביש הערבה. סהר התקשרה לאשתי, הבנו שהם נקלעו לשיטפון ומאבדים שליטה על הרכב".

בן 88 נעצר בחשד לרצח אשתו ברחובות

הרצח התשיעי של אישה מתחילת השנה: ניצול שואה בן 88 חשוד שרצח הלילה את אשתו, בת 76, בדירתם ברחובות. שכנים סיפרו כי האישה סעדה את בעלה החולה: "היא טיפלה בו כל הזמן, הייתה אישה חזקה". החשוד הכחיש, עורך דינו: "הוא בקושי רואה".

טייסי אל על לא ענו, מטוסי קרב הוזנקו

דרמה במהלך הטיסה מאמסטרדם: הטייסים לא הגיבו לקריאות הבקרה האווירית המקומית מעל גרמניה, וגם לא למטוסים סמוכים שניסו ליצור עימם קשר. בהתאם לפרוטוקול הוזנקו מטוסי קרב של חיל האוויר האוסטרי, ורק לאחר מכן התחדש הקשר - והמטוסים חזרו לבסיסם. טל אפל מהוד השרון, שתיעד את המקרה החריג, סיפר: "קראנו לילדים להביט בשלג, ופתאום ראינו מטוס קרב. הוא ממש התקרב, ראינו את הטילים".

השקל ממשיך להיחלש: האירו חצה את ה-4 שקלים

החששות סביב המהפכה המשפטית, המלווים במתיחות הביטחונית ובציפייה לסקירת מודי'ס על דירוג האשראי של ישראל, ממשיכים את המגמה השלילית של השקל. הדולר נסחר סביב 3.69 שקלים, האירו נסחר סביב 4.02.

השוער קליימן עצור ביוון. המתלוננת: "תפס אותי בכוח"

אמש פורסם כי הכדורגלן הישראלי שנעצר ביוון בחשד לאונס נערה בת 17 הוא השוער בוריס קליימן. נלקחו ממנו דגימות DNA, התוצאות יגיעו תוך 20 יום. בעלי קבוצתו וולוס הודיע כי התיר את החוזה עימו בעקבות המעצר: "כגבר וכאבא, אני לא יכול לקבל שאדם יתנהג באלימות כלפי אישה". בתקשורת היוונית פורסמו ציטוטים מעדות הקטינה: "הוא פלירטט איתי. בשלב מסוים הוא נהיה אגרסיבי. הצלחתי להתחמק, יצאתי החוצה וסיפרתי לחברים שלי מה קרה". קליימן מכחיש: "רק רקדתי איתה".
2 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
בוריס קליימן
(צילום: INTIMEsports)

אוהדי הפועל ירושלים הותקפו במשחק באתונה

אווירה עוינת במשחק רבע גמר הפלייאוף של ליגת האלופות בכדורסל בין א.א.ק אתונה להפועל ירושלים. האוהדים היווניים ירו זיקוקים לעבר אוהדי הקבוצה הישראלית, וגם חזיזים ואבנים הושלכו לעבר אותו יציע. כמה מהאוהדים נפצעו, דגל ישראל עלה באש. צפו בתיעוד.

אוקראינה מזועזעת מסרטון עריפת הראש

בקטע וידאו שצץ ביממה האחרונה ברשת נראים חיילים דוברי רוסית רוצחים בסכין חייל עם סמלים אוקראיניים, כנראה שבוי מלחמה. קייב קוראת לבית הדין הבינלאומי לחקור, הנשיא וולודימיר זלנסקי: "החיילים הרוסים - חיות". לקראת ההסתערות המתוכננת של צבא אוקראינה: מוסקבה תשלח לחיילי המילואים צווי גיוס באינטרנט, כדי שלא יתחכמו ו"ייעלמו".
2 צפייה בגלריה
 מתוך הסרטון שעורר סערה
 מתוך הסרטון שעורר סערה
מתוך הסרטון שעורר סערה

הארי יגיע להכתרת צ'רלס, מייגן תישאר בארה"ב

הנסיך הארי יגיע לטקס ההכתרה של אביו, המלך צ'רלס השלישי, אך אשתו מייגן מרקל ושני ילדיהם, הנסיכים ארצ'י וליליבת, יישארו בביתם שבארצות הברית. כך הודיע היום ארמון בקינגהאם.