מכבי תל אביב חזרה אתמול (חמישי) למעמד גמר גביע המדינה בתום שלוש שנות היעדרות בזכות ה-85:87 המותח מול הפועל חולון לאחר הארכה. כשההפרש צמח ל-17 נקודות אפשר היה לראות את האכזבה על פניהם של אנשי הצוות והשחקנים, שלא האמינו למה שהם רואים. מרגע שהחל הקאמבק, האווירה השתנתה לחלוטין, האנרגיות חזרו ובסיום השחקנים חגגו כמעט כאילו הם כבר לקחו את התואר.
עוז בלייזר זכה לרוב המחמאות בזכות ערב של 19 נקודות, הגנה חזקה ואנרגיות חיוביות. שני שחקנים נוספים שראויים לציון הם יובל זוסמן (13 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) וסקוטי ווילבקין שעד אמצע הרבע השלישי לא קלע בכלל - וסיים עם 15 נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
בלייזר ניסה להסביר את מה שקרה על הפרקט: "יכול להיות שכלפי חוץ נראינו שבורים, אבל המשכנו לנסות. הורדנו את מפלס הלחץ, שיחקנו את הכדורסל שלנו ואז נכנסנו לטירוף והסלים פשוט נכנסו". כוכב הערב הוסיף: "אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, אני יודע מה אני שווה ומה אני יכול לעשות. יש לי אמונה מלאה בעצמי, יש לצוות אמונה בי. המטרה שלי היא לקחת תארים ואני אעשה הכול בשביל זה". גם המאמן, יאניס ספרופולוס, פרגן לבלייזר: "אני סומך עליו, הבאנו אותו בגלל שהוא לוחם, יש לו את האיכות ואת הלב לשחק במשחקים גדולים".
כעת יחזרו במכבי ת"א להתמקד בליגה ובמיוחד במשחק מול אותה הפועל חולון ביום ראשון (18:00) בהיכל מנורה מבטחים. לאחר מכן ימריאו לאיטליה לקראת מפגש היורוליג מול ארמאני מילאנו, אחרי פגרה של שבועיים, בעקבות הסגר בנתב״ג שלא אפשר לאנאדולו אפס וחימקי מוסקבה לנחות בארץ.
2 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
עוז בלייזר. "יכול להיות שכלפי חוץ נראינו שבורים, אבל המשכנו לנסות"
(צילום: אורן אהרוני)
הדאגה העיקרית כרגע היא ממצבו של עומרי כספי, שנעדר מהסגל כבר שלושה שבועות בשל וירוס בבטן. בהתחלה חשבו שמדובר בווירוס רגיל שייאלץ אותו להיעדר כשבוע, אך עם הזמן ולמרות ניסיונות שלו לחזור להתאמן, הוא חזר להרגיש רע ובשבוע האחרון אפילו לא הגיע למשחקים כצופה. במועדון החליטו לשלוח אותו לבדיקות נוספות, אך נכון לעכשיו לא ברור ממה הוא סובל, כשהחשש הוא לחיידק בקיבה.
הרכש החדש, טי.ג׳יי קליין, כבר נחת בארץ, עבר בהצלחה את בדיקת הקורונה והבדיקות הרפואיות וכבר התאמן מספר פעמים עם חבריו החדשים. הוא צפוי לקבל דקות בכורה ביום ראשון בליגה.