עסקת העברתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן קרובה לסיכום. אחרי שהיה נראה שיש מחלוקות בין הצדדים, ביממה האחרונה חלה התקדמות במו"מ בין הצהובים לקבוצה הגרמנית, כאשר הבעלים מיץ' גולדהאר נכנס לתמונה.
למרות הרצון ל-7 מיליון אירו, הצהובים צפויים לקבל כ-5.5 מיליון בתוספת בונוסים שונים. לגבי אחוזים ממכירה עתידית, המתווה המסתמן הוא שמכבי תזכה ל-15 אחוזים. בכל מקרה, במועדון בטוחים שהכסף הגדול עוד לפניהם וכי חתימה של פרץ במינכן תביא לסכומים גדולים בהמשך.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
זה מתקרב. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
ההחתמה הצפויה של פרץ היא לא פחות ממדהימה. אבל כולם מבינים מאיפה היא הגיעה. הוא הרי הצטיין במדי הנבחרת הצעירה נגד נבחרתה המקבילה של גרמניה בשלב הבתים של אליפות אירופה עד גיל 21, כשעצר שוב ושוב את חלוצי היריבה ואף הדף שני פנדלים - מה שהוביל לכך שהוא נבחר לשחקן המצטיין במשחק.
מעבר לאותה הצגה נגד גרמניה הצעירה בפתיחת האליפות, פרץ היה אחד הגיבורים הגדולים של הנבחרת של גיא לוזון בטורניר, אם לא הגדול ביותר.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
נכנס לעניינים. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
במידה והעסקה תושלם ביממה הקרובה, פרץ ימריא לבדיקות רפואיות במינכן. אם וכאשר זה יקרה, מי שעשוי לעמוד בין הקורות של הצהובים ביום חמישי במסגרת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף של הקונפרנס-ליג מול צליה הסלובנית הוא רועי משפתי.
הצהובים מבינים שיהיה קשה להנחית שוער מהיום למחר, למרות שהם בוחנים אופציות והעלו הילוך בכל מה שקשור לחיפוש אחר מחליף. ג'וש כהן הוא המועמד המוביל להגיע, אך אם זה לא יסתדר - הצהובים צפויים להחתים שוער זר.