עונש כבד ליובנטוס. הקבוצה הודחה הערב (שישי) על-ידי אופ"א מהשתתפותה בקונפרנס ליג בעונה הקרובה בעקבות הפרת חוקי הפייר-פליי הפיננסי. אותן הפרות שבגינן הורדו לה 10 נקודות ממאזנה אשתקד בליגה האיטלקית ואשר הובילו עוד לפני כן להתפטרות כל הנהלת המועדון.
יובה אף נקנסה על-ידי אופ"א ב-20 מיליון אירו, כאשר 10 מתוכם באופן מיידי והשאר בהתבסס על ביצועים פיננסיים בשלוש השנים הקרובות. לטענת התאחדות הכדורגל האירופי, מדובר על עסקאות שבוצעו בין 2012 ל-2019.
2 צפייה בגלריה
פוגבה
פוגבה
יובנטוס בצרות. פוגבה
(צילום: Valerio Pennicino/Getty Images)
מדובר בתיק שבמרכזו האשמות על "ניפוח" סכומי העברות, זאת על מנת לשמור על חשבונות מאוזנים. בנוסף, יובנטוס הואשמה בכך שהודיעה על קיצוץ בשכר השחקנים, אולם הקיצוץ הזה לא נעשה בסופו של דבר והשחקנים המשיכו לקבל את שכרם "האמיתי".
יובה, כאמור, הייתה אמורה לשחק בקונפרנס ליג לאחר שסיימה את העונה שעברה בסרייה א' במקום השביעי, כששלילת הנקודות מנעה ממנה לסיים במקום השלישי. מי שאמורה כעת לקבל את מקומה זו פיורנטינה, פיינליסטית הקונפרנס ליג מאשתקד.
2 צפייה בגלריה
יובנטוס
יובנטוס
יובנטוס סובלת משנתיים לא פשוטות גם בצד המקצועי
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
יובנטוס סובלת משנתיים לא פשוטות גם בצד המקצועי. היא לא הצליחה לזכות באליפות ובעונה האחרונה, למשל, הודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, אחרי שהפסידה בין היתר גם למכבי חיפה.