סיטרואן חושפת גרסה חשמלית לספייסטורר, מכונית נוסעים חשמלית ראשונה למותג הצרפתי, אשר צפוי ממילא להשיק בשבוע הבאה C4 חדשה וחשמלית. מהיבואנית נמסר כי השיווק נמצא בבחינה ויתכן כי המיניוואן ינחת כאן בשנה הבאה.
הספייסטורר הוא גרסת הנוסעים לג'אמפי המסחרי המשווק כאן, עם יחידת הנעה חשמלית זהה לזו שהוצגה באחיו התאומים המיוצרים לצידו – אופל וויוארו וטויוטה פרואייס. המנוע חשמלי מפיק 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ וניזון ממצברי 50 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה של 230 ק"מ בין טעינות, או מצברי 75 קוט"ש המקנים לו 330 ק"מ נקיים מזיהום. אגב, זהו טווח נסיעה צנוע ממתחריו הישירים מרצדס EQV ופולקסווגן בולי (גרסאות החשמליות על בסיס V קלאס וטרנספורטר מולטיאון בהתאמה), שמאפשרים כ-400 ק"מ בין טעינות.
יחידת ההנעה כוללת שלושה מצבי נהיגה – "חיסכון" המגביל את הספק המנוע ל-81 כ"ס ומצמצם את השימוש במזגן לטובת טווח נסיעה מרבי, "רגיל" בו הספק המנוע עומד על 109 כ"ס ו"ביצועים" המעניק תפוקה מירבית עד מהירות של 130 קמ"ש. מערכת הבלימה הרגנטיבית כוללת שני מצבים – "רגיל" המדמה עזיבת דוושת התאוצה ברכב בעל מנוע בעירה פנימית, או "עוצמה גבוהה" המאפשר שימוש מועט בבלמים ואגירת חשמל מיטבית בסוללה. המצברים יאפשרו שימוש בטעינה מהירה (100DC) עם כ-80% נפח בתוך כחצי שעה למצברים הקטנים, או 45 דקות לגדולים.
סיטרואן תציע את הספייסטורר בשלושה אורכי מרכב. XS (עם 4.6 מטר בין הפגושים) המיועד לשימוש עירוני בעיקר ועל כן יצויד רק עם מערכת המצברים הקטנה, בעוד גרסאות M ו-XL (באורך 4.95 מטר ו-5.3 מטר בהתאמה) יאפשרו בחירה בין שתי הסוללות. לדברי היצרנית, התקנת הסוללה ברצפת הרכב אינה פוגעת בחלל הפנים המאפשר הסעה של בין שישה לתשעה נוסעים בהתאם לתצורת המרכב ולסידור המושבים. הוא יוצע בכמה רמות אבזור, הבכירה ביותר עם ארבע כורסאות בחלק האחורי במקום צמד ספסלים עם שולחן עבודה אינטגרלי בניהן.