קליין הציגה חשבוניות של שמפניות בשווי אלפי שקלים - וגם קוניאק ש"נתניהו רצה לנסות"

העדה המרכזית בתיק 1000, הדס קליין, העידה הבוקר לראשונה במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. קליין צפויה להעיד כשלוש פעמים במסגרת העדות הראשית, ולאחר מכן תתחיל החקירה הנגדית של צוות ההגנה. את קליין חקר על דוכן העדים ראש צוות תיק 1000 בפרקליטות מיסוי וכלכלה, אלון גילדין. בפתח עדותה סיפרה כי היא עדיין עובדת עם ארנון מילצ'ן, וגם עם ג'יימס פאקר, שלפי כתב האישום שלחו לראש הממשלה לשעבר ולרעייתו סיגרים, שמפניות ותכשיטים
אחרי שסיפרה על השמפניות ששרה נתניהו דרשה לקבל בשקיות שחורות ועל הסיגרים לבעלה, אמרה: "לא פעם אחת שרה נכנסה לבית של פאקר בקיסריה ולקחה בעצמה, התנהלות שגרתית של שינוע, משרה מלאה".
במהלך העדות, התביעה הציגה חשבונית של קאווה על סך 168 שקל. "ארנון (מילצ'ן - ר.ר.) התלונן, אז אחד הספקים אמר שקיבל שמפניה ורודה", שחזרה קליין. "שאלתי את ארנון אם רוצה שנזמין, והוא אמר 'כן, ננסה. זה חצי מחיר מהשמפניה הרגילה. למה לא, נקנה, אולי זה יעבור'. אולי הוא חמד לצון", תהתה קליין. "הזמנו ושלחנו שישייה לגברת נתניהו. ארנון צלצל אליי אחר כך ואמר: 'לא, שרה לא אוהבת. זה נחמד, אבל לא מה שהיא רוצה'". קליין אמרה שנרכשה שישייה נוספת של בקבוקים, אך היא לא נשלחה כי נתניהו לא רצתה אותם. "שרה כעסה מאוד על זה. ארנון סיפר לי שמה שעשינו 'לא היה מצחיק', היא כעסה עליו". הוצגו קבלות נוספות, על סך של 5,000 שקל, אך קליין אמרה שאלה רכישות שנועדו לשימושו האישי של מילצ'ן.

1 צפייה בגלריה
הדס קליין שרה נתניהו
הדס קליין שרה נתניהו
הדס קליין שרה נתניהו
(צילום: אלכס קולומויסקי, רויטרס)


לקריאה נוספת


סיפורי היום

ראש הממשלה לפיד למקרון בפריז: "העולם חייב להגיב לאיראן, המצב הנוכחי לא יכול להימשך".
אחרי שבועיים: דודי אשכנזי שוחרר ממעצר ביוון.
מבקר שהגיע בצהריים לבית החולים בילינסון תקף מאבטחת בכניסה וגרם לה לשברים באף כתוצאה מאגרוף לפנים. המאבטחת פונתה לקבלת טיפול בחדר המיון, התוקף נעצר.
שר הביטחון גנץ הציג צילומי לוויין: "4 ספינות צבאיות איראניות בים סוף, הכי הרבה זה עשור".
ושטראוס מחזירה שוקולד פרה מריר למדפים. החברה תייצר את השוקולד האייקוני שלה במפעל בארי קאליבו בגרמניה.

מה צפוי מחר

מחר תימשך עדותה של הדס קליין במשפט תיק 1000 של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התחזית

מחר הטמפרטורות צפויות לרדת, אך בחמישי שוב תורגש עלייה בטמפרטורות והכבדה בעומס החום, שתלווה אותנו לסוף השבוע. טמפרטורות המים יהיו 25 מעלות.

מה חיפשו היום בגוגל?

יובל שטייניץ. חבר הכנסת, שכיהן בין היתר כשר האוצר ושר האנרגיה, הודיע לנתניהו על עזיבתו. הוא הוסיף: "מעמיד את עצמי לרשות הליכוד בבחירות, בתקווה שהתוצאות ישימו סוף לכאוס הפוליטי".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

כבר שנים יושבות ועדה אחר ועדה כדי להחליט איפה יוקם הנמל שייתן מענה לעומס בנתב"ג: בעמק יזרעאל, בנבטים או אפילו על אי מלאכותי. מה הבעיה בכל אחת מהאפשרויות? האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
כוכב הכדורגל מנור סולומון מצטרף לפולהאם האנגלית.
מצדיק את הבאזז: אכלנו אלפחורס מדהים מצופה בשוקולד.
בפעם השנייה תוך חודשיים: צביקה פיק ביטל הופעה.
וצרפת אוסרת על שימוש במילים "בשר" ו"נקניקיה" לתיאור מוצרים מהצומח