סיפורי היום


באירופה המלחמה נמשכת. התוכנית הרוסית: "כיתור צבא אוקראינה במזרח". חשש באירופה שפוטין יסגור את ברז הגז.
גורם אמריקני סבור כי: "היועצים של פוטין הטעו אותו, מפחדים לומר לו את האמת".
בת 4 מצאה אקדח במבצע ניקיון בכפר סבא.
במשרד האוצר מעריכים כי הגברת האבטחה ברשויות תעלה כרבע מיליארד שקל.
ושוד קריפטו ענק: יותר מ-600 מיליון דולר נגנבו.

עוד יום עצוב של הלוויות בגל הטרור הנוכחי

ביום שאחרי הפיגוע הקטלני בגוש דן, החל עוד יום עצוב של הלוויות בגל הטרור הנוכחי. אבישי דוד יחזקאל (30), תושב בני ברק, הגן בגופו על ילדו התינוק בזמן הירי – ושילם בחייו. היום הובא למנוחות בבית העלמין בעיר. "אוי אבישי אחי, אוי אחי. כמה אהבתי אותך", ספד לו בכאב אחיו, הרב עובדיה יחזקאל, "היית לי אח אחד, עכשיו גם את זה אין לי".
3 צפייה בגלריה
הרב אבישי דוד יחזקאל
הרב אבישי דוד יחזקאל
הרב אבישי דוד יחזקאל
בבית העלמין ירקון הובא בצהריים למנוחות יעקב ישראל שלום (36), אב לחמישה ילדים מבני ברק, שנרצח בפיגוע הטרור אמש, בעת שהיה ברכבו. אחד המספידים סיפר שילדיו של שלום היו אמורים להיות איתו ברכב, אבל האמא ביקשה שיעלו הביתה - וכך הם ניצלו. לפני צאת מסע ההלוויה מביתו בבני ברק ספד לו גיסו משה בשארי: "יעקב ישראל הצדיק. לפני שנה וחצי עמדנו להספיד את אבא שלך היקר, הרב מאיר. לא חשבנו שנגיע כל כך מהר שוב פעם". הבן אוריאל, בן 14, אמר בדמעות: "אבא, תמיד אוהב אותך. תמיד היית חכם, אוהב ודואג. סליחה אבא".

3 צפייה בגלריה
יעקב שלום שנרצח בפיגוע בבני ברק
יעקב שלום שנרצח בפיגוע בבני ברק
יעקב שלום
בסרטון ממצלמת גוף שפרסמה הערב המשטרה נראית החתירה למגע של צוות האופנוענים, ניהול הקרב והירי המדויק במחבל - בחילופי אש שבהם נרצח רס"מ אמיר חורי מנוף הגליל. מחר יובא חורי למנוחות. שני ישר, בת זוגו של רס"מ חורי, הגיעה בצהריים לבית משפחתו בנוף הגליל, נפלה על ברכיה ומיררה בבכי מחובקת עם אביו של השוטר שנרצח.
"הוא תמיד אמר שישמור על עצמו בשבילי, תדעו שהוא גיבור", אמרה ישר (31) בעודה מחזיקה תמונות משותפות שלהם. "הוא אהבת חיי ואני רוצה אותו בחזרה. תראו איזה יפה הוא", היא אמרה בכאב.
3 צפייה בגלריה
שני ישר ואמיר חורי
שני ישר ואמיר חורי
שני ישר ואמיר חורי
מלבד חורי, שלום ויחזקאל, נהרגו בפיגוע גם שני עובדים זרים מאוקראינה - ויקטור סורוקופוט (33) ודמיטרי מיטריק (23).


לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

מחר אחר הצהריים יובא למנוחות רס"מ אמיר חורי. בזכות תושייתו של חורי ששילם בחייו בפיגוע בבני ברק, נמנע אמש פיגוע קטלני הרבה יותר. היום דווח כי מאות בני החברה החרדית צפויים ללוותו למנוחות לאור גבורתו.
בחצות הלילה בין מחר למחרתיים יעלה מחיר ליטר דלק 95 אוקטן ב-39 אגורות. מדובר בעלייה של 1.40 שקל תוך שנה.

התחזית

בימים הקרובים יהיה מזג האוויר ללא שינוי משמעותי. מיום שישי, ועד אמצע שבוע הבא לפחות, יהיה שרב בכל רחבי הארץ. צפוי יובש, ומדי פעם ינשבו רוחות מזרחיות.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

בזמן שבדרום קוריאה מדווחים על מאות אלפי מאומתים לקורונה מדי יום ועל מאות חולים שמתו, נשארת צפון קוריאה המדינה היחידה בעולם שמספר חולי הקורונה אצלה מאז פרוץ המגפה עומד על 0.
לא ברור אם מספר חולי הקורונה בצפון קוריאה בשנתיים האחרונות הוא באמת 0, אבל אלו לפחות הנתונים הרשמיים של המדינה המבודדת.

מה חיפשו היום בגוגל?

רישיון לנשק, רישיון נשק. לאור הפיגועים בעת האחרונה ותחשות האזרחים, רבים מהם חיפשו אתמול דרך התגוננות. ישנם גם לא מעט סלבס וראשי ערים שקראו לאזרחים להתחמש.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

חללית רוסית ובה אסטרונאוט אמריקני נחתה בקזחסטן.
המכירות של מוטורולה בארה"ב זינקו ב-131% בשנה שעברה - והיא הפכה למותג השלישי הכי פופולרי אחרי אפל וסמסונג. איך בדיוק זה קרה?
לראשונה כוכבי מישלן למסעדות במזרח התיכון: המסעדות בדובאי יהיו הראשונות שיזכו בדירוג הנכסף של מישלן.
וקניה ווסט קנה לבת זוגו תיק בשווי 275 אלף דולר. למה? כנראה כי הוא יכול.