סיפורי היום


טענות קשות נגד המשטרה בטקסס, אחרי הטבח המחריד שבו נרצחו 19 ילדים: הרשויות טוענות שסלבדור ראמוס היה בבית הספר לפחות 40 דקות לפני שנורה למוות.
תרחיש המלחמה של צה"ל: תוך תשעה ימים - אלפי הרוגים בלבנון, 300 בישראל.
דיווח: המנהיג החדש של דאעש נלכד בפשיטה באיסטנבול.
אישה נפגעה קל בשריפה בירושלים: בית ספר, גנים ובניינים פונו.
ודוח מראה מאיזה בית חולים אנחנו הכי מרוצים?


בכירים אמריקנים פנו לגורמים מדיניים: בחנו מחדש את תוואי מצעד הדגלים

כל ראשי זרועות הביטחון המליצו לראש הממשלה נפתלי בנט לקיים את מצעד הדגלים במתכונת שאושרה, הכוללת מעבר בשער שכם - אבל בממשל האמריקני מודאגים מאוד מהסלמה, ופנו לגורמים מדיניים בכירים בבקשה לבחון מחדש את התוואי.
המצעד אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב, יום ירושלים. הבכירים האמריקנים חוששים שצעידה בתוואי הנוכחי תגרום להתלקחות, ופנו לגורמים המדיניים בבקשה לשנות את המסלול. בישראל השיבו: "מצעד הדגלים - מסורת של 30 שנה, המסלול לא ישתנה".

1 צפייה בגלריה
צעדת הדגלים
צעדת הדגלים
צעדת הדגלים
(צילום: EPA)


לקריאה נוספת


מה צפוי מחר

ביום שבת בערב יחול "יום ירושלים" עם חגיגות רבות ברחבי הארץ. דריכות רבה קיימת לקראת יום ראשון אז צפוי להתקיים מצעד הדגלים בירושלים.
ובהקשר אחר לגמרי, במוצאי שבת בשעה 22:00 יתקיים גמר הצ'מפיונס ליג בין ליברפול לריאל מדריד בסטאד דה פראנס בפריז.

התחזית

בסוף השבוע יהיה חם, ומזג האוויר יהיה אידיאלי לטיולים ואף לביקור בחוף הים. עם זאת, טמפרטורת המים בים התיכון עדיין נמוכה יחסית. במשך רוב שבוע הבא נחווה מזג אוויר חם ויציב.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

מתקרבים למיליון: ירושלים, בירת ישראל, היא העיר הגדולה במדינה מבחינת אוכלוסייה. ולפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתגוררים בעיר כ-971,800 תושבים.
התושבים בירושלים מאוד צעירים. 33.3% מהתושבים הם בני 0 עד 14, לעומת 19.8% בחיפה ו-18.3% בתל אביב. אחוז האוכלוסייה המבוגרת בירושלים הוא הנמוך בערים הגדולות. בירושלים רק 9.4% מהתושבים הם בני 65 ומעלה, לעומת 20.9% בחיפה ו-15.3% בתל אביב.

מה חיפשו היום בגוגל?

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן. חברת הכנסת מהליכוד הסבירה אתמול בערוץ הכנסת כיצד "ריפאה" את בנה מאוטיזם.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

כיצד רובוטים משפיעים על ההתנהגות האנושית, לאילו דברים אנחנו צריכים לשים לב כאשר אנחנו פוגשים אותם ומדוע רובוטים הומנואידים הם לא הפתרון בעיניה?
שבוע הצרכנות הנבונה של ynet יצא לדרך- כך תוציאו כסף בלי טעויות.
למה הזמן משתנה כשמתקרבים למהירות האור?
מה אנחנו יודעים על אייפון 14?
ואתם שונאים כוסברה? כנראה שזה גנטי.