חוזרים לבלפור

עם הסרת הגבלות המרחק על ההפגנות, תועדו שיירות בדרך לירושלים - אל הפגנת השבת הראשונה מהסרת אותן הגבלות. במקביל, במוקדים רבים מפגינים בארץ "הדגלים השחורים".

פיגוע בפריז

סמואל פאטי, מורה להיסטוריה בפרבר שמצפון-מערב לפריז, נרצח אמש בעריפת ראשו. המחבל שביצע את המעשה חוסל בידי כוחות הביטחון, ונשיא צרפת עמנואל מקרון הבהיר כי מדובר בפיגוע איסלאמיסטי. תשעה בני אדם נעצרו עד כה בחשד לסיוע למחבל. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי שניים מהעצורים הם הורים של תלמיד בבית הספר, שכעסו על כך שהמורה הציג קריקטורה של מוחמד במהלך דיון בכיתה והתעמתו איתו.

הלך לעולמו איש העסקים מיכאל שטראוס

מיכאל שטראוס, מבכירי התעשיינים בישראל, הלך לעולמו הבוקר בגיל 86. הוא שימש יו"ר קבוצת שטראוס בשנים 1975 עד 2001 וכן יו"ר שטראוס החזקות. הוא הניח אחריו שלושה ילדים, 12 נכדים ושני נינים.
3 צפייה בגלריה
מיכאל שטראוס
מיכאל שטראוס
מיכאל שטראוס
(צילום: אוראל כהן)


3 צפייה בגלריה
 הרקטה שנורתה לנתיב העשרה נפלה בשטח פתוח
 הרקטה שנורתה לנתיב העשרה נפלה בשטח פתוח
הרקטה שהתפוצצה בחוף אשקלון

רקטה מהרצועה התפוצצה בשטח פתוח בעוטף עזה

אזעקת צבע אדום נשמעה בליל שבת בשעה 21:00 במושב נתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון. זמן קצר לאחר מכן התפוצצה רקטה ששוגרה מרצועת עזה לישראל בשטח פתוח. איש לא נפגע בגוף ולא נגרם נזק. זהו השיגור השני בתוך חודש מהרצועה לעבר ישראל.

סבא נדקר למוות בראש העין, נכדו חשוד ברצח

גבר בן 73 נדקר אתמול ברחוב הרכבת בראש העין, והבוקר מת מפצעיו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. נכדו בן ה-22 נעצר בחשד לרצח ומעצרו הוארך עד ליום שני. על פי החשד הנכד דקר את סבו מכיוון שניסה למנוע ממנו להרוג חתול באמצעות הטבעתו בדלי מים. שכנים סיפרו שמצאו את החשוד מצלם את סבו ששכב שותת דם.
3 צפייה בגלריה
אירוע דקירה בין סב לנכדו בראש העין
אירוע דקירה בין סב לנכדו בראש העין
החשד: הסב ניסה למנוע מהנכד להטביע חתול בדלי. זירת הרצח
(צילום: יאיר שגיא)

נתיבי איילון נחסמו לטובת חילוץ אדם מהנחל

נתיבי איילון צפון נחסם הבוקר סמוך למחלף השלום למשך כשעה, לטובת חילוץ אדם שנצפה בתוך נחל איילון. המשטרה חסמה את התנועה, והאדם חולץ באמצעות מנוף גבהים של כבאית שהוזעקה למקום. מצבו של האיש שחולץ הוגדר קל. לא נמסר מידע על נסיבות המקרה.

האירופים נגד קידום הבנייה בהתנחלויות

משרדי החוץ של צרפת, גרמניה, בריטניה, איטליה וספרד פרסמו אתמול גינוי להחלטה הישראלית לקדם בניית 4,900 יחידות דיור ביהודה ושומרון. "אנו מודאגים מאוד מההחלטה", הן ציינו. "הרחבת ההתנחלויות מפרה את הדין הבינלאומי ומסכנת את ההיתכנות של פתרון שתי המדינות".

שיירת תומכי ארמניה הותקפה ליד ירושלים

הקרבות בנגורנו קרבאך נמשכים, ואזרבייג'ן טענה כי 13 אזרחים נהרגו במתקפת טילים ארמנית על העיר גנג'ה. בכביש 1 ליד ירושלים 9 עוכבו לחקירה ושניים נפצעו, כשהותקפה שיירת אנשי הקהילה הארמנית שמחו נגד מכירת נשק לאזרבייג'ן. כך זה נראה.

שיא נדבקים באיטליה

מדינות רבות באירופה ממשיכות להטיל הגבלות על התושבים נוכח עלייה בתחלואה בקורונה. באיטליה נרשם שיא יומי לאחר שאובחנו בה 10,010 נדבקים בנגיף. באירלנד הוחלט לסגור את הפאבים והמסעדות. למשך ארבעה שבועות לפחות. בארה"ב אובחנו תוך יומיים 64 אלף נדבקים חדשים - שיא שכמותו לא נרשם מאז יולי.

ערן זהבי נדבק בקורונה

הכוכב הגדול של נבחרת ישראל בכדורגל ערן זהבי, שהבקיע שלושער בניצחון 2:3 על סלובקיה, נדבק בנגיף הקורונה. לאחר הודעת קבוצתו ההולנדית פ.ס.וו איינדהובן, אמר זהבי: "יש הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול".

ניצחון גדול לג'סינדה ארדרן

אחרי שהובילה את ניו זילנד לניצחון על הקורונה, זכתה מפלגת הלייבור של ג'סינדה ארדרן ב-49% מהקולות וברוב מוחלט בפרלמנט. מדובר בהישג הטוב ביותר של הלייבור זה 50 שנה. "נפעל למען כל האזרחים", אמרה ארדרן.

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות

בימים הקרובים ימשיך מזג האוויר הנוח, ועד יום רביעי לא צפוי שינוי משמעותי. סימנים לגשם ביום חמישי. צפו בתחזית עם דני רופ.