הרופאים שובתים יומיים, המורים נוקטים בעיצומים ונהגי האוטובוסים ישבתו מחר לשעתיים

המשא ומתן על הסכם השכר למורים בין פקידי משרד האוצר להסתדרות המורים נקלע למבוי סתום והבוקר החלו הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים בערים וביישובים במחוז תל אביב של משרד החינוך בשעה 10:00. הסתדרות המורים צפויה להחריף את המאבק ולהכריז בשבוע הבא על שביתה כללית במערכת החינוך.
אם לא די בכך, על רקע טענות למחסור בכיתות לימוד, התייקרות הצהרונים ותנאי ההעסקה של תומכי הוראה, קיימו ראשי הרשויות המקומיות מסיבת עיתונאים, הציגו שורת דרישות ואיימו: "אם הן לא יתקיימו, שנת הלימודים לא תחל כסדרה".
היום החלה שביתת הרופאים שתימשך יומיים בתגובה לתקיפת רופאת המשפחה השבוע במרפאה בבאר יעקב. השביתה חלה בכל בתי החולים ומרפאות הקהילה. הרופאים עובדים במהלך השביתה במתכונת שבת בלבד.
אלפי נהגי אוטובוס ישבתו מחר בין השעות 12:00-10:00 במחאה נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי. לדברי הנהגים, "מיכאלי ממשיכה להפקיר את הנהגים ולא מוכנה להיפגש איתם כדי לשפר את שכרם ולדאוג לביטחונם ולרווחתם". לדברי ההסתדרות הלאומית, מדובר בשביתה אחת מתוך רבות שאושרה על-ידי בית הדין הארצי לעבודה.
2 צפייה בגלריה
הרופאה שהותקפה בידי מטופל בכללית באר יעקב
הרופאה שהותקפה בידי מטופל בכללית באר יעקב
הרופאה שהותקפה בידי מטופל בכללית באר יעקב

סיפורי היום

אבירם זייד, בעלי המסעדה הכי מפוארת בצפת שהקים מסעדה חדשה בחודש שעבר והיה על סף פתיחת מלון בוטיק בעיר, נהרג בתאונת אופנוע בטבריה.
מפעל אמיליה קוסמטיקס בירוחם ייסגר, 80 עובדים יפוטרו.
בעקבות אי-תפקודה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים וולפסון, לאחר ששבע האחיות במקום לא הגיעו לעבודה עקב טענות להתעמרות מצד ראש המחלקה, הורה משרד הבריאות להיערך לסגירת המקום והעברת החולים לשיבא ואיכילוב.
לראשונה בצה"ל: אישה תפקד על חטיבה קרבית.
עודד קטש סיכם במכבי תל אביב כמאמן הקבוצה. אתמול דווח כי דייויד בלאט מונה כיועץ מקצועי חיצוני.

מה צפוי מחר

כאמור, גם מחר יושבתו שירותי הבריאות ובתי החולים וקופות החולים יעבדו במתכונת חירום. מחר תושבת התחבורה הציבורית בין השעות 10:00-12:00 בשורה ארוכה של יישובים, במסגרת מחאה נגד שרת התחבורה מיכאלי.

התחזית

מחר יהיה חם, בחוף יהיה לח וקיים סיכוי לערפל ולהגבלת ראות בשעות הבוקר המוקדמות בחוף, בשפלה ובצפון הנגב. בשבת תורגש ירידה קלה בטמפרטורות.

מה חיפשו היום בגוגל?

דיסני פלוס. היום הושק השירות בישראל. צרכנים התלונני על קושי להירשם לשירות ואלו שכן הצליחו להתחבר לשירות, דיווחו על תקלות טכניות משמעותיות.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

שוחזרו פניה של אישה שחיה לפני 4,000 שנה במרכז אירופה.
2 צפייה בגלריה
כך נראה האישה שחיה לפני 4,000 שנה במרכז אירופה
כך נראה האישה שחיה לפני 4,000 שנה במרכז אירופה
כך נראה האישה שחיה לפני 4,000 שנה במרכז אירופה
(צילום: MZM - Moravian Museum)
כמעט 27 שנים אחרי שיצא "צעצוע של סיפור" ושינה את פני ז'אנר האנימציה, מוציאה פיקסאר ספין-אוף קולנועי ראשון לדמותו של מגן-החלל הנועז באז שנות אור.
אחרי שהושבת לצורך שיפוצים נרחבים, מסלול המירוצים פצאל שבבקעה ייפתח שוב בסוף השבוע הקרוב. ביקרנו.
ותגידו מזל טוב לחולצת הפולו שחוגגת 50 שנה.