גם שטראוס שוב מעלה מחירים, חצי שנה אחרי ההעלאה הקודמת: קפה נמס, קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים כמו אגוזי, כיף כיף וטוויסט, שוקולד ספלנדיד, צ'יטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי יתייקרו בשיעור ממוצע של 1.4% ועד 6% החל מ-4 ביוני. בשבועות האחרונים מספר חברות העלו מחירים, ביניהן אסם ושסטוביץ, וכן המחלבות הגדולות תנובה, טרה וגד, שייקרו את מוצרי החלב אחרי העלאת המחיר של המוצרים המפוקחים.
לדברי החברה, עדכון המחירים מגיע בעקבות עליות דרמטיות במחירי חומרי הגלם, האריזות ותשומות לתעשייה. מדובר במוצרים שהחברה לא ביצעה בהם עליית מחיר ב-12 השנים האחרונות ולא נכללו בעליית המחיר שהתבצעה בדצמבר 2022. כמו כן לא נכללים בעדכון מוצרי המחלבות והסלטים, שרובם התייקרו בהעלאת המחירים הקודמת.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
צ'יטוס, קפה נמס ותפוצ'יפס
צ'יטוס, קפה נמס ותפוצ'יפס
צ'יטוס, קפה נמס ותפוצ'יפס
(צילומים: מתוך אתר שטראוס, צביקה טישלר)

מהחברה נמסר: עדכון המחירים הנוכחי נעשה מתוך הכרח המציאות ונוכח עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם בחודשים האחרונים ולאור הצפי כי מגמה זו תימשך גם בחודשים הקרובים. ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט וכי ההתמודדות עם יוקר המחיה נוגעת לכל בית בישראל. עשינו ככל שניתן על מנת לוודא שעדכון המחירים יהיה נקודתי ומידתי ויכלול רק פריטים שלא התבצעה בהם עליית מחיר במהלך 12 השנים האחרונות. עדכון המחיר שמתבצע מפצה על חלק קטן מסך ההתייקרויות שהחברה סופגת.
בדצמבר 2022 ייקרה שטראוס חלק ממוצרי מחלבות שטראוס (דנונה, מילקי) ויטבתה, סלטי אחלה, חטיפים מלוחים כמו תפוצ'יפס, מוצרי יד מרדכי וכן, ללא בושה, חלק מחטיפי השוקולד וממתקים שרק חזרו לשוק אחרי ריקול הסלמונלה הגדול בשנה שעברה. כמו כן ייקרה שטראוס חלק מהפריטים בתפריט של רשת קפה עלית, שממוקמת בעיקר בתחנות רכבת.