9.5 שנות מאסר נגזרו על כרמל מעודה

שופט בית המשפט בלוד, עמי קובו, גזר היום על כרמל מעודה בת ה-28, שניהלה את משפחתון "בייבי לאב" בראש העין, 9.5 שנות מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי ו-400 אלף שקלים פיצוי להורים. מעודה הורשעה בהתעללות ותקיפת פעוטות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים.
הפרקליטות ביקשה לגזור על מעודה 14 שנות מאסר. לבקשת עורך דינה, השופט הורה על עיכוב ביצוע העונש, כך שהיא תיכנס בשערי הכלא ב-6 בספטמבר. לאחר הקראת גזר הדין, הורים באולם פרצו בבכי וקראו קריאות שמחה: "צדק לילדים!". מחוץ לכותלי בית המשפט הפגינו הורי הפעוטות ופעילים נוספים ודרשו להחמיר עם מעודה ולגזור עליה את העונש המרבי.
השופט אמר בין היתר: "העבירות בוצעו במשך שלושה שבועות וחצי. במקרים דומים עד כה נגזרו עונשי מאסר של 18 חודשים עד שלוש שנים. אני סבור שעל העונש להיות חמור משמעותית. מתחם הענישה ההולם הוא בין שמונה שנות מאסר לבין 13 שנות מאסר. מדובר בנאשמת בת 28 ללא עבר פלילי שזו הסתבכותה הראשונה עם החוק, והיא הודתה. נתתי את דעתי לשיקול הרתעת הרבים, וכן לגידופים ולפגיעה שהיא חוותה".
5 צפייה בגלריה
כרמל מעודה עם הילדים בגן
כרמל מעודה עם הילדים בגן
כרמל מעודה עם הילדים בגן

5 צפייה בגלריה
תיעוד של הגננת כרמל מעודה מתעללת בפעוטות
תיעוד של הגננת כרמל מעודה מתעללת בפעוטות
תיעוד של הגננת כרמל מעודה מתעללת בפעוטות
(באדיבות דוברות המשטרה)


לקריאה נוספת

בג"ץ דחה את העתירות נגד חוק הלאום

שופטי בג"ץ קבעו בהרכב מורחב של 11 שופטים כי אין מקום לפסול את חוק הלאום, שנחקק ב-2018 כחוק יסוד ומעגן את ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. ברוב של 10 שופטים קבע בג"ץ כי אין מקום להתערב בחקיקתו וכי הוא אינו שולל את אופייה הדמוקרטי של המדינה.
בית המשפט עמד על כך שחוק יסוד: הלאום הוא "עוד פרק בחוקה המתגבשת של ישראל". השופט ג'ורג' קרא היה בדעת מיעוט, וסבר כי מספר הוראות בחוק שוללות את "ליבת הזהות הדמוקרטית של המדינה ומזעזעות את אמות הסיפים של המבנה החוקתי, ולכן דינן בטלות", כלשונו.
שר המשפטים גדעון סער התייחס להחלטה ואמר כי ‏חוק יסוד: הלאום הוא חוק חשוב המהווה פרק נוסף בחוקת המדינה, אשר מעגן את מהותה ואופיה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.
5 צפייה בגלריה
(צילום: שלו שלום, טל שחר)

מארגני אולימפיאדת טוקיו: "המשחקים בבירת יפן ייערכו ללא קהל"

השרה הממונה על האולימפיאדה, טומאיו מראקווה, אמרה בדיון חירום כי "האולמות בטוקיו יהיו ללא קהל. לגבי אזורים שבהם לא הוחל מצב חירום, נדון בנפרד". ביפן דיווחו עוד בשעות הבוקר כי המשחקים האולימפיים יתקיימו לעיני יציעים ריקים. בימים האחרונים ישנה עלייה בתחלואה במדינה והרשויות חוששות מכך שהאולימפיאדה שתיפתח ב-23 ביולי תוביל להחמרה נוספת במצב.
האולימפיאדה הייתה אמורה להתקיים בכל מקרה ללא נוכחות של קהל זר, אבל כעת נראה שגם המקומיים לא יוכלו לקחת חלק באירוע הספורט הגדול בעולם, שכזכור כבר נדחה בשנה בעקבות הקורונה. טוקיו הייתה בתקופה האחרונה תחת הגבלות שאינן מחמירות במיוחד כמו הגבלת שעות הפתיחה של מסעדות וברים, אבל זה לא הצליח למנוע את העלייה בתחלואה ולכן הוחלט על צעדים נוספים. מדובר במצב החירום הרביעי אליו נכנסת טוקיו מאז תחילת המגפה.
5 צפייה בגלריה
טוקיו 2020
טוקיו 2020
טוקיו 2020
(צילום: רויטרס)


בסוף השבוע יתפרסם ב-ynet תרבות ריאיון עם נועה קירל שתספר על ההשוואה לבריטני ספירס, החשש שהקריירה תיגמר, השיר הבינלאומי הראשון שעתיד לצאת, השיחה עם מנכ״ל טיקטוק - וגם למה סירבה לקמפיין הלבשה תחתונה תמורת מיליון שקלים?
בריאיון ראשון מאז שנודע כי בעלה, אסף זמיר, נבחר לתפקיד הקונסול הכללי והם עוברים לניו יורק, מספרת מאיה ורטהיימר ל-Pplus על החששות מהתפקיד החדש והאחריות הכרוכה בו. "אני בלחץ, רוצה לעשות עבודה טובה כאשת השגריר". ומה לגבי התגובות שהיא מקבלת באינסטגרם?
היום היה היום החם ביותר לשבוע הזה. בסוף השבוע יהיה קצת פחות חם, אבל עדיין עומס החום יהיה בינוני עד כבד.
ברזיל היא אחת המדינות עם מספר המאומתים לקורונה הגדול ביותר בעולם. מאז פרוץ המגפה אובחנו במדינה כ-18.9 מיליון מאומתים וכ-528,600 מהם מתו. למעשה, כמעט 9% מתושבי המדינה הגדולה בדרום אמריקה נדבקו בקורונה בשנה וחצי האחרונות.
בימים האחרונים ברזיל היא המדינה עם מספר הנדבקים היומי הגדול ביותר. רק אתמול אובחנו בה למעלה מ-54 אלף חיוביים חדשים לקורונה. בשבעת הימים הראשונים של החודש אובחנו במדינה כ-350 אלף מאומתים – כלומר ממוצע של כ-50 אלף נדבקים חדשים מדי יום.
מתחילת החודש מתו בברזיל יותר מ-10,000 חולי קורונה, 1,595 מתוכם אתמול. ברזיל היא המדינה השנייה בעולם, אחרי ארצות הברית, במספר קורבנות הקורונה מאז פרוץ המגפה.
מירי מיכאלי, מגישת ערוץ 13 שילדה את בנה השלישי, אח לבתה הבכורה היילי והבן בניה. מיכאלי שיתפה תמונה מחדר הלידה לצד בעלה איברי שוורץ וכתבה: "3.350 ק"ג של מתיקות ואהבה. זה ה-אושר". מיכאלי בת ה-36 סיפרה שהיא בהיריון לפני חמישה חודשים, עם תמונה עם ילדה שבה נכתב: "אופס, עשיתי זאת שוב". בריאיון סיפרה כי גילתה שהיא בהיריון זמן קצר אחרי שעברה לעבודתה בחדשות 13.
מנהיג מנומנם או שחקן פוליטי מתוחכם? לאן יצחק הרצוג מכוון, כיצד הוא פועל בזירה הפוליטית - תחת אור הזרקורים וגם מאחורי הקלעים - ואיך תיראה הנשיאות שלו? הכותרת, הפודקאסט היומי.
אימה בלונה פארק: המתקן נתקע בגובה עשרות מטרים.
5 צפייה בגלריה
מתקן בלונה פארק בתל אביב
מתקן בלונה פארק בתל אביב
מתקן בלונה פארק בתל אביב
(צילום: EPA)
"חשבתי שאני סטרייטית שלא מצאה אהבה": בגיל 34 הד"ר לספרות הדתייה התאהבה באישה
אנגליה ואיטליה היו הנבחרות הכי טובות ביורו. אורי קופר מסכם את חצי הגמר בוומבלי.