נציגת המשטרה קראה "שי", אביטל ענה "כן" ונעצר

פרטים חדשים נחשפו ממעצר סוכן הדוגמנות שי אביטל החשוד במעשים מגונים. גורם במשטרה אמר היום כי "הטעות שלו הייתה שהוא הסתובב וענה כן. ידענו שיש סיכוי גבוה יותר שייפול אם אישה תפנה". המלצר ששירת אותו במסעדה בהולנד אמר לשליח ynet ו"ידיעות אחרונות": "הרגשתי שהם לחוצים כי פניתי אליהם בעברית, והם לא ענו". סנגוריו בטוחים: "הוא ייצא זכאי".
5 צפייה בגלריה
שי אביטל ברגע המעצר באמסטרדם, הולנד
שי אביטל ברגע המעצר באמסטרדם, הולנד
המסעדה שבה היה שי אביטל, ומעצרו דקות לאחר מכן
( צילום: לירן לוי)

צעד להסכם: הפשרה האיראנית והוויתורים האמריקניים

בכירים בממשל ביידן אמרו הלילה ל-CNN כי איראן ויתרה על הדרישה להוצאת משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור, אבל באתר "איראן אינטרנשיונל" המזוהה עם האופוזיציה האיראנית נטען כי אם ייחתם הסכם, סעיף זה יעלה אחר כך לדיון. שם גם פורטה רשימת הוויתורים האמריקניים לכאורה. בירושלים הזהירו מסגירת "התיקים הפתוחים" בסבא"א: "זה יהיה סופו כגוף מקצועי ולא פוליטי".
5 צפייה בגלריה
הנער שהותקף באכזריות
הנער שהותקף באכזריות
הנער שהותקף
(באדיבות המשפחה)

נער עם מוגבלות הוכה ללא סיבה בגינה בפתח תקווה

הנער בן ה-15 יצא לשמוע אמש מוזיקה בגן ציבורי בעיר, וספג התגרות מצד חבורת נערים ונערות. כששאל מה רוצים ממנו - הוטח אל הקרקע והותקף באגרופים: "הנערות הסתכלו מהצד וצילמו, הוא התחנן על חייו". שני נערים וצעיר בן 19 עוכבו לחקירה.

פרצו עם מקלות: סגן ראש עיר הותקף בביתו

החשודים, אב ושני ילדיו, הגיעו היום לביתו של סגן ראש העיר אום אל פחם זכי אגבאריה, פרצו למקום ודחפו אותו. הוא נפצע קלות ולא נזקק לטיפול רפואי, ילדיו פונו לבית חולים במצב קל. שניים נעצרו, החשד - כעסו על קידום תוכנית בנייה. בריאיון ל-ynet סיפר: "הסברתי שזה לא אישי, הם איימו ותקפו את ילדיי".
5 צפייה בגלריה
שעועית ירוקה חתוכה קפואה 800 גרם של סנפרוסט
שעועית ירוקה חתוכה קפואה 800 גרם של סנפרוסט
אריזת המוצר. נמצאה פיסת נחש
(צילום מסך מתוך אתר פרייסז)

פיסת נחש בשעועית ירוקה: הריקול שהוסתר

משרד הבריאות הורה לסנפרוסט שבבעלות תנובה לאסוף את המוצר שעועית ירוקה חתוכה מנקודות המכירה בעקבות גילוי של פיסת נחש, אך מסר שהחברה סירבה בתחילה: "חשש לכשלים במפעל". החברה והמשרד לא דיווחו לציבור. המקרה מתרחש שבועיים אחרי ריקול לשעועית ירוקה עדינה בעקבות עכבר שגילתה צרכנית. הערב הכריזה תנובה על ריקול ומסרה למי יינתן פיצוי.

תקיפות המל"טים בחצי האי קרים לא פוסקות

הבוקר התפוצץ מל"ט על גג המפקדה של הצי הרוסי בים השחור, ופרצה שריפה. אמש יורטו כלי טיס ליד נמל בקרים, ושלשום נשמעו פיצוצים בעיר סבסטופול בעקבות ניסיון לתקוף בסיס. אוקראינה לא לוקחת אחריות לפעולות בקרים, שלפי גורמים במערב מעניקות לה יתרון פסיכולוגי.
5 צפייה בגלריה
חנה מיננקו
חנה מיננקו
חנה מיננקו בפינת ההנצחה
(צילום: זאב אברהמי)

המדליה המרגשת של חנה מיננקו

קופצת המשולשת חנה מיננקו קבעה 14.45 מטרים אתמול בערב במינכן וזכתה במדליית ארד באליפות אירופה, המדליה החמישית של ישראל בתחרות. היא הגיעה עם הדגל לפינת ההנצחה לי"א החללים ואמרה: "רציתי לתת כבוד, המדליה מוקדשת להם ולעם ישראל". בלסינג אפריפה סיים שביעי בגמר ה-200 מטר.

תיעוד מהדנובה המתייבש: נחשפו ספינות נאציות

ב-1944 הצטופפו עשרות ספינות מלחמה של גרמניה הנאצית בנהר הדנובה באזור סרביה בדרכן מהחזית הסובייטית. חלקן שקעו עם טונות של חומרי נפץ עליהן, הבצורת החמורה והיובש באירופה חשפו אותן.

הטייסים נרדמו בגובה של 11 ק"מ, ופספסו את הנחיתה

אירוע חריג בטיסת "אתיופיאן איירליינס": שני הטייסים נרדמו, ופספסו את נקודת הנחיתה באדיס אבבה. במגדל הבקרה קראו להם, ורק אחרי שהתעוררו הנחיתו את הבואינג 737. הם הושעו.
5 צפייה בגלריה
מתוך "אלי מקביל"
מתוך "אלי מקביל"
קליסטה פלוקהארט. תחזור לגלם את אלי מקביל?
(צילום: FOX)

"אלי מקביל" חוזרת?

ב"דדליין" מדווחים כי כשני עשורים אחרי שהסתיימה הדרמה הקומית המצליחה של דייויד אי. קלי, ABC עובדת על סדרת המשך, כשהכוכבת הגדולה קליסטה פלוקהארט נמצאת במגעים כדי להפיק או לשחק.