לא רק דני אבדיה. עוד שחקן יורוליג מצטרף ל-NBA ומדובר בסופרסטאר ענק. על פי דיווחים באירופה ובארה"ב, פאקונדו קמפאסו - מהכוכבים הגדולים של ריאל מדריד - נמצא בדרך לדנבר נאגטס.
דני אבדיה נבחר בדראפט ה-NBA, סיקור נרחב:
הרכז הארגנטינאי בן ה-29 הודיע עוד בקיץ כי הוא מתכוון לצאת לליגה הטובה בעולם, ומספר קבוצות הביעו בו עניין, ביניהן דאלאס, סאן אנטוניו ומינסוטה. רק שדווקא דנבר (זו שהגיעה עד לגמר המערב ב'בועה') היא כנראה זו שתשים את ידו עליו.
3 צפייה בגלריה
קמפאסו מול סנדי כהן
קמפאסו מול סנדי כהן
קמפאסו אתמול מול סנדי כהן
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ריאל מדריד ולנסיה
ריאל מדריד ולנסיה
ישתף פעולה עם יוקיץ'? קמפאסו
(צילום: EPA)
קמפאסו יעזוב את ריאל אחרי משחקה מחר (שישי, 22:00) מול פנרבחצ'ה ביורוליג. לא סתם ה-20 בנובמבר צוין מהרגע הראשון כתאריך העזיבה שלו, שכן באותו היום מותר לקבוצות ה-NBA להתחיל לבצע החתמות על פי ההסכם החדש שנחתם בין הנהלת הליגה וארגון השחקנים.
קמאפסו יצטרך לשלם לריאל על פי החוזה שלו - שישה מיליון דולר כדי להתיר את ההסכם שלו ולחתום ב-NBA. הסכום ישולם במספר תשלומים. אפשר להגיד שהארגנטינאי כבר החל לשלם מכיוון שהוא לא מקבל שכר העונה בריאל על מנת לקזז את המספרים.
3 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ', מייק מאלון
ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ', מייק מאלון
חבר חדש בא לשכונה. מארי ויוקיץ'
(צילום: AP)
לצערה של מכבי ת"א, קמפאסו שיחק אתמול ב-63:79 של ריאל על הצהובים. ולא רק שיחק, אלא כיכב עם 9 נקודות ו-12 אסיסטים, ארבעה יותר מכל שחקני מכבי ת"א. למי ששכח, בעונת 2018/19 (המלאה ולא זו שנעצרה אשתקד) הוא סיים את היורוליג עם ממוצעים של 8.7 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים ב-23.6 דקות.