מבזקים
דווחו לנו
חיפוש
ראשי
ידיעות+
חדשות
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
אנרגיה
עוד
מנויים
ידיעות+
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7 כל הכתבות
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
ישראל 2048
אנרגיה
אתרים נוספים
ynet Global
כלכליסט
ynet espanol
vesty
mynet
משחקים
טיסות זולות
GetPackage
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
גוגל
אחרי חודשים של הכחשות: התשובות של ChatGPT יכללו פרסומות
אחרי שמנכ״ל OpenAI, סם אלטמן, הצהיר שפרסומות הן מבחינת "מוצא אחרון", מאחורי הקלעים החברה כבר מריצה ניסויים בתחום. החשש המרכזי: פגיעה באמון המשתמשים ויצירת מודל פרסום אגרסיבי הרבה יותר מכל מה שהרשת הכירה עד היום
ישראל וולמן
|
28.12.25
אוניברסיטת תל אביב וגוגל השיקו תוכנית מחקר בתחומי הליבה בבינה מלאכותית
תוכנית תלת-שנתית חדשה תתמקד במחקרי ליבה בבינה מלאכותית, במלגות לסטודנטים ולדוקטורנטים ובקידום חדשנות אחראית ושילוב אוכלוסיות מהפריפריה.
ynet
|
28.12.25
הצד האפל של ChatGPT: זינוק חריג בדיווחים על ניצול ילדים
דו"ח חדש של OpenAI חושף זינוק חריג בדיווחים על תכנים פוגעניים שעלו לאפליקציה והועברו על ידי החברה לרשויות. בחברה טוענים שמדובר בשיפור טכנולוגיות הניטור ובגידול חד במספר המשתמשים, אבל הרגולטורים בארה"ב ובאירופה כבר פחות משוכנעים ומתחילים לאבד סבלנות
רפי קאהאן
|
25.12.25
גוגל פתחה פער, OpenAI מנסה לסגור אותו מהר מדי עם שני מודלים חדשים בשבוע
ההשקות המוקדמות, מודל התמונות החדש והקוד האדום של אלטמן חושפים קרב צמוד בין שתי ענקיות ה-AI. גוגל זוכה בינתיים לאהדת הקהל ולוויראליות, בעוד OpenAI משיקה במהירות ומודה שהתוצאות עדיין לא מושלמות. זה כבר לא מרוץ של מובילה אחת, אלא מאבק שבו ההובלה מתחלפת משבוע לשבוע
טל שחף
|
17.12.25
עירום באישור הממשלה: בריטניה רוצה לחסום תכנים מיניים בסמארטפונים
הממשלה לוחצת על אפל וגוגל לחסום כברירת מחדל תכנים מיניים במכשירי האייפון והאנדרואיד. גישה לתמונות תתאפשר רק לאחר אימות גיל, באמצעים כמו זיהוי ביומטרי או מסמכים רשמיים. בשלב זה לא מדובר בחוק מחייב, אבל בלונדון מבהירים שזה רק הצעד הראשון
דניאלה גינזבורג
|
16.12.25
הפחד הגדול של עמק הסיליקון: האם בועת ה-AI עומדת להתפוצץ?
ההשוואות הבלתי פוסקות בין מהפכת ה-AI לבועת הדוט-קום של שנת 2000 מלחיצות את המשקיעים ומחזירות זיכרונות כואבים לעמק הסיליקון. אבל ניתוח הנתונים מגלה הבדלים דרמטיים - מענקיות טק יציבות ועד רגולציה וגיאופוליטיקה. השאלה האמיתית היא מתי ואיך הכסף הגדול אמור לחזור
רפאל קאהאן
|
14.12.25
כשהפייק נראה אמיתי מדי: הפיתוח הישראלי שנלחם בשיטפון סרטוני ה-AI
העין האנושית כבר מתקשה להבדיל בין אמת לזיוף, והרשת מוצפת בסרטונים שנוצרו בלחיצת כפתור. פיתוח ישראלי חדש משתמש בבינה מלאכותית כדי לזהות וידאו מג’ונרט בדיוק של כ־90%, בקצב של מאות מיליוני סרטונים ביום. המטרה לא להגן על הגולשים, אלא לעצור תכנים אלימים, מסיתים ופוגעניים
טל שחף
|
14.12.25
איך זה קרה? הדירוג שמציב את ישראל הרחק מאחור בתחום ה-AI
בישראל אוהבים לדבר על מהפכת ה-AI, אבל המספרים מספרים סיפור אחר לגמרי. האקדמיה מדורגת נמוך, החוקרים נאבקים על משאבי מחשוב בסיסיים, והממשלה עדיין תקועה בוועדות במקום בהחלטות. אם זה לא ישתנה מהר, הפער מהעולם רק יילך ויעמיק. אבל יש גם אור בקצה מרכז הנתונים
טל שחף
|
11.12.25
אל תשאלו את ה-AI על הדברים האלה - זה עלול להתפוצץ לכם בפנים
הוא נכנס לכל פינה בחיים שלנו ונותן תשובות במהירות שאף מומחה לא יכול להתחרות בה, אבל יש תחומים שבהם ה-AI פשוט לא מבין את המשמעות של טעות אחת קטנה. העצות שלו יכולות להיות מבלבלות, מסוכנות, לפספס הקשרים קריטיים ולגרור אתכם לקבל החלטות שגויות בלי שתשימו לב
ישראל וולמן
|
10.12.25
העידן הנקי נגמר: ה-AI שלכם יהפוך למסך פרסומות, רוצים או לא
חברות הבינה המלאכותית יודעות שהעלויות מרסקות את מודל המנויים, ולכן מחפשות כל דרך לדחוף פרסומות, גם למי שמשלם. התוצאה היא חוויית AI שמושפעת מהאינטרס הכלכלי ולא מהדיוק או האובייקטיביות. המשתמשים מגלים שהם הופכים למוצר - גם כשהם כבר פותחים את הארנק | פרשנות
רפאל קאהאן
|
09.12.25
"המלצה לאפליקציה" או פרסומת במסווה? משתמשי הפרימיום של ChatGPT רותחים
למרות שמשתמשי פרימיום מתלוננים על באנרים שנראים כמו מודעות בתוך תשובות רגילות של הצ'אט, ב-OpenAI מתעקשים שמדובר במנגנון חדש לגילוי אפליקציות, ולא במערכת פרסומות סמויה. האירוע מצית מחדש את החשש ש-ChatGPT בדרך להפוך לזירת פרסום
ישראל וולמן
|
08.12.25
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
אפל
בינה מלאכותית
מיקרוסופט
אקדמיה
אוניברסיטת תל אביב
אמזון
אוניברסיטאות
אנדרואיד
מטא
עירום