אחרי שארונה של אורה הרצוג הוצב בבית הנשיא, היא הובאה למנוחות בהר הרצל ונטמנה לצד בעלה, הנשיא השישי חיים הרצוג
עורכי דינו של נתניהו ניסו לבדוק היתכנות להסדר טיעון.
ההתכתשות בין רה"מ ליו"ר האופוזיציה נמשכת: בנט טען שנתניהו "משקר ביודעין" על אמינות בדיקות האנטיגן כדי לקצור רווח פוליטי.
בוריס ג'ונסון ממשיך להסתבך - מודה שהשתתף במסיבה בסגר ומתנצל.
עולם התרבות סובל בשל ההנחיות המבלבלות וחוסר הוודאות ומחפש פתרונות.
וחוקרים ישראלים זיהו סוג חדש של סופרנובה בחלל.

אחרי יממה סוערת: הנטיעות בנגב יסתיימו וממחר יתנהל מו"מ להסדרתן

בסביבתו של שר הרווחה מאיר כהן, שממונה על רשות הבדואים, אמרו היום כי הושגה פשרה שתפתור את המשבר הפוליטי שמתלווה למהומות בנגב בעקבות נטיעות קק"ל. אחרי שיחות עם כל גורמי הממשלה הרלוונטיים, בהם גם רע"מ, הנטיעות בנגב ייעצרו - ובמהלך היום הכלים הכבדים של קק"ל ייצאו מהשטח. במקביל, יימשך המשא ומתן מול רע"מ בדבר הסדרתן של הנטיעות.
גורמים בקואליציה אמרו כי מדובר ממילא ביום האחרון של הנטיעות באזור המחלוקת. לפי גורמים בקק"ל העבודות היו צפויות להסתיים בתוך שלושה ימים, אולם גורמים המעורים בתחום אמרו מנגד כי "סיפור שלושת הימים הוא שקר. זה עבודה לחודשים לא לשלושה ימים".
הבוקר עוד המשיכו הנטיעות תחת אבטחה משטרתית כבדה ליד יישוב מולדה, ותושבים שהגיעו למקום יידו לעבר השוטרים אבנים - שהגיבו ברימוני הלם ובמעצרים. אתמול פעלו באזור שגב שלום כוחות מתוגברים בעקבות המהומות, ובכניסה ליישוב הבדואי אף הוצבו מחסומים. שני שוטרים נפצעו אתמול באורח קל מאבן וזיקוק וטופלו במקום.
כחלק מהמהומות אתמול, רכבת נוסעים נאלצה לבלום לאחר שנהג הקטר זיהה שהונחו אבנים על המסילה. כמו כן, בכביש 25 יודו אבנים לעבר אוטובוס ורכב פרטי, ולמכונית נגרם נזק. בצומת שגב שלום, מוקד המהומות, הועלתה באש מכוניתו של כתב "הארץ", שחולץ על ידי המשטרה.
1 צפייה בגלריה
הפרות סדר עם חידוש הנטיעות סמוך למולדה
הפרות סדר עם חידוש הנטיעות סמוך למולדה
הפרות סדר עם חידוש הנטיעות סמוך למולדה
(צילום: AFP)


לקריאה נוספת


ועדת נאור לחקר האסון במירון מתכנסת מחר.
מחר יהיה מעונן חלקית ומהצהריים הרוח תתחזק בהדרגה, הטמפרטורות יצנחו. משעות הערב הגשם צפוי לחזור - הוא יחל באזור הצפון ויתפשט לחוף ולפנים הארץ. ייתכנו ברקים ורעמים. בשישי יהיה חורפי וגשום ושלג יירד בחרמון. בשבת גם כן יהיה חורפי אבל הגשם יהיה מקומי ובהפוגות ארוכות.
בתחילת השבוע הבא, ביום ראשון, הגשם יתחזק ויתפשט ויש חשש להצפות מקומיות. רק ביום שני הגשם יפסק, אך עדיין ייתכנו משקעים בדרום הארץ בעיקר..
למרות הזינוק החד בתחלואה בקורונה ברחבי העולם והעובדה כי מעל 2 מיליון בני אדם מאומתים לנגיף מדי יום, מספר המתים מסיבוכי המגפה נשאר יציב ואפילו הוא רחוק מהשיא שהיה לפני שנה.
מנתונים שמרכז אתר worldometrs עולה כי כ-68 אלף בני אדם מתו מתחילת השנה מסיבוכי המגפה, לעומת 132,782 ב-11 הימים הראשונים של שנת 2021, אז מבצע החיסונים בחלק ממדינות העולם היה בראשיתו. עם זאת, אין לדעת האם נראה בשבועות הקרובים עלייה בתמותה. ההערכה בקרב המדענים היא שהמחלה בזן האומיקרון היא קלה יותר ולכן בצירוף העובדה שיש מחוסנים רבים, הפגיעה לא תהיה קטלנית כמו לפני שנה.
אתמול נרשמו כ-8,250 מקרי מוות מקורונה, 2,173 מהם בארצות הברית. ברוסיה מתו 783 חולים, בפולין 493, בהודו 442, בגרמניה 387, בבריטניה 379, בצרפת 341 ובאיטליה 294. בסין, שם התפרצה המגפה לפני מעט יותר משנתיים, לא נרשם אף מקרה מוות מקורונה – כך לפחות על הרשויות – מאז ינואר אשתקד.
בן זיני. כוכב הילדים יפצה ילדה בכ-22 אלף שקל אחרי שלא הגיע לבת המצווה שלה כיוון ששהה בבית "האח גדול".
כל היום אנטיגן. איך בדיוק עובדת הבדיקה הביתית או ״המוסדית״? למה פתאום נזכרו שצריך להעביר מטוש בגרון? מי מרוויח מהבהלה לערכות ומתי השוק יצטנן? הכותרת, הפודקאסט היומי.
נטפליקס תעלה מחירים למנויים חדשים כבר ממחר.
כדורגל משחקים 90 דקות - חוץ מאשר במשחק בין טוניסיה למאלי שם השופט החליט לקצר את המשחק.
תפרתם את "אמילי בפריז" למרות ששנאתם כל רגע? קוראים לזה הייט-ווטש ואתם ממש לא לבד.
בניגוד לגל הראשון, השני והשלישי, חברות התעופה לא מוותרות על הנוסעים וממשיכות לחתוך במחירים כדי שתבחרו בכל זאת לטוס איתן לחופשה.