סוף עצוב למבצע החיפושים בכינרת

גופת עורך הדין ראיד מחאמיד, שנפל מסירת מנוע בכינרת לפני שמונה ימים, אותרה היום (שבת) בעזרת סונאר מיוחד ונמשתה על ידי צוללי הילת"ם, היחידה למשימות תת-מימיות בחיל הים. הגופה זוהתה על ידי בני משפחתו של מחאמיד, בן 49 מאום אל פחם.

הרוגי התאונה בכביש 6 נטמנו

מאות בני משפחה וחברים השתתפו אתמול בהלוויות של ענת טל-קטלב וניצן משה, בכירי ICL (לשעבר כי"ל) שנהרגו בהתנגשות עם נהג שמעולם לא הוציא רישיון והתפרע בכביש. "היית מודל לחיקוי. בכל תחום שנגעת היית הטובה ביותר", ספדו עמיתיה של ענת.

בצהרי שישי נדרס למוות בקריית מלאכי שלום דוב בער ליפש, תלמיד כיתה ח'. הוא יובא למנוחות בצאת השבת. הערב, בבית העלמין ירקון בפתח תקווה, ייטמן גם מתן לוזון, המדריך בפנימיית בויאר שנהרג בתאונה ביום חמישי בסיני. יובל קשת, שנהרגה אף היא, תובא למנוחות מחר ב-18:00 בחיפה.

פעוט טבע בבריכה פרטית בכפר שמריהו, מצבו אנוש

הפעוט, כבן שנתיים, טבע בבריכה פרטית בבית ביישוב. פראמדיקים של מד"א החלו בביצוע פעולות החייאה, ופינו אותו לבית החולים מאיר כשמצבו אנוש.

פעילי ימין מחו נגד עבאס, אישה ירקה על רכבו

יו"ר רע"מ מנסור עבאס השתתף ב"שבתרבות" ברמת השרון, שם התעמת עם אישה שישבה בקהל וטענה כי העמותות של רע"מ תומכות בטרור. "לא מצאו כל דופי בפעילותנו", ענה. מחוץ לאירוע המתינו לו פעילים, ואחת מהן אף תועדה יורקת לעבר רכבו: "נתניהו ניהל איתי מו"מ, אתם חושבים שלא עשה תחקיר?".

בארה"ב מקרקעים מטוסי F-35, בצה"ל יבדקו

חיל האוויר האמריקני מסר כי בעקבות חשש לתקלה בכיסא המפלט, מתוך משנה זהירות, החליט לקרקע מטוסי F-35. בצה"ל יבחנו את הממצא, ולא מן הנמנע שלראשונה תושבת הפעילות בחמקנים: "החלטה תתקבל על ידי מפקד חיל האוויר בכפוף להערכת מצב".

הנרצח ה-65 בחברה הערבית השנה

הירידה במספר הנרצחים בחברה הערבית נמחקה. הגבר שנרצח במזרח ירושלים, כבן 40, הוא ככל הנראה קורבן נוסף לסכסוך ממושך בין משפחות מג'בל מוכבר ומחנה הפליטים שועפט. במקביל: תושבת לוד נלקחה לתחנת משטרה מחשש שחייה בסכנה, החוקרים שוקלים לבקש צו משפטי שירחיק אותה מהעיר.

"53 שבויים אוקראינים נהרגו": מי הפגיז כלא בדונייצק?

אוקראינה ורוסיה מאשימות זו את זו במתקפה על כלא לשבויי מלחמה. מוסקבה: "קייב ירתה נשק מערבי על המתקן, רצתה למנוע מחייליה להיכנע". האוקראינים: "פשע מלחמה מתוכנן, רוסיה ניסתה להסתיר את העינויים ומעשי הרצח שם". בצל הקיצוץ הרוסי בגז, אירופה נערכת לצמצום הצריכה: הצרפתים נקראים לכבות ראוטרים וטלוויזיות, בגרמניה יפסיקו מקלחות חמות בבריכות עירוניות.

איראן: עצרנו מרגל שבדי שביקר כמה פעמים בישראל

טהרן סוחטת את שבדיה: אחרי שבית משפט בשטוקהולם גזר מאסר עולם על איש המשטר האיראני בגין פשעי מלחמה משנות ה-80, מודיעה הרפובליקה האיסלאמית כי עצרה אזרח שבדי ש"ביקר באתרים לא-תיירותיים" ויצר קשר עם חשודים אירופים. היא מאשימה את שבדיה: "מנהלת 'ריגול פרוקסי' למען ישראל".

שיטפונות ענק בקנטקי: 16 נהרגו, מאות בתים הוצפו

גשם עז וחסר תקדים שירד במזרח מדינת קנטקי בארה"ב הוביל להצפה והיסחפות של בתים, כבישים ופארקים. באחת העיירות נאלצו התושבים לשחות גם מעל גגות מכוניות: "הכול הלך, מפחיד". כ-22 אלף בתים בלי חשמל. בין הקורבנות: שישה ילדים, בהם תינוק בן שנה.

אמריקני אחד זכה ב-1.33 מיליארד דולר בלוטו

כרטיס Mega Millions אחד שנקנה באילינוי, וזהותו של מי שמילא אותו אינה ידועה עדיין, יעניק למנחש סכום כמעט חסר תקדים: רק פעמיים בהיסטוריית הלוטו האמריקנית הפרס היה גבוה יותר, באחד המקרים הוא התחלק בין שלושה זוכים.