יונדאי תציעה תיבה כפולת-מצמד חדשה בדגמי חטיבת הביצועים N, ובכך תרחיב גם בישראל את קהל היעד של ה-i30N המשווקת בינתיים רק עם תיבה ידנית. הגרסה האוטומטית תוצג בקרוב לאחר מתיחת פנים דומה לזו שעברה ה-i30 הרגילה, אך עדיין לא ברור מתי תגיע ארצה. ראשונה לקבל את התיבה החדשה תהיה הוולוסטר N המשווקת בצפון אמריקה.

התיבה החדשה תאפשר ל-i30N לפנות לקהל רחב מבעבר במטרה להתמודד טוב יותר - אצלנו ובעיקר באירופה - מול מתחרות כמו קופרה לאון, פולקסווגן גולף GTI, פורד פוקוס ST ורנו מגאן RS אוטומטיות. התיבה החדשה מונה שמונה יחסים, לעומת שבעה בדגמי קונצרן פולקסווגן ושישה ברנו, והיא מצוידת במצמדים רטובים (טבולים בשמן) האמורים לסייע בהתמודדות ארוכת שנים עם העומס המופעל על ידי מנועים חזקים.
3 צפייה בגלריה
יונדאי i30N
יונדאי i30N
(צילום: ניר בן זקן)
המנוע עצמו יישאר 2.0 ליטר מוגדש אך הוא עשוי לקבל תוספת כוח קלה בהשוואה ל-275 כ"ס בגרסת הביצועים הנוכחית. בשלב זה לא פורסמו נתוני ביצועים, אך ניתן לשער שהם יהיו טובים יותר מאלה בגרסת שישה הילוכים ידנית, תודות לבקרת שיגור יעילה והעברת הילוכים מהירה יותר. בהתאם, נתון הזינוק ל-100 קמ"ש עשוי לעמוד על קצת פחות מ-6 שניות, לעומת 6.1 שניות בגרסה הביצועים הידנית.
3 צפייה בגלריה
יונדאי i30N
יונדאי i30N
(צילום: ניר בן זקן)
תיבת ההילוכים כפולת המצמד החדשה צפויה להגיע גם לקונה N, הדגם הבא שיוצג בהמשך השנה על-ידי חטיבת הביצועים, וראשון שיציע הנעה כפולה-קבועה, בדומה למתחרים כמו קופרה אטקה ופולקסווגן T-רוק R. עוד לא ברור האם גם ה-i20N, גרסת הקצה לסופר-מיני, תקבל את התיבה המודרנית במטרה להתמודד מול פולקסווגן פולו GTI.