אחרי הפרסום על אקט מיני מול עורכת דין: ראש הלשכה אבי חימי מתפטר

הוא טען שמחפשים אותו בגלל התנגדותו לרפורמה במערכת המשפט שמעוניינים לוין ונתניהו להעביר אבל היום ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע על התפטרות מתפקידו. זאת, בעקבות הפרסום אמש בחדשות 13 לפיו "ביצע בעצמו אקט מיני בעת שהיה בשיחת זום עם עורכת דין שהייתה צריכה את עזרתו כדי לזכות בקידום". חימי לא הכחיש את הטענות נגדו ואמר כי "אין להתערב בדברים שנעשו בהסכמה".
ממלא מקום ראש הלשכה החל מהערב הוא סגנו: עו"ד ליאור שפירא. על פי הלשכה, תוך 60 יום תתכנס המועצה, שתחליט האם להאריך את כהונת ממלא המקום עד יוני, אז יתקיימו ממילא הבחירות לראש הלשכה, או להקדים את הבחירות.
כזכור, חימי הוא לא ראש הלשכה הראשון שמסתבך עם פרשה שכזו. הוא כיהן כראש לשכת עורכי הדין מאז 2019, אז נבחר להחליף את ראש הלשכה הקודם אפי נוה, שהתפטר בעקבות הפרשה שכונתה "מין תמורת מינוי".
1 צפייה בגלריה
ועידת המשפט ה-11
ועידת המשפט ה-11
ועידת המשפט ה-11
(צילום: מוטי קמחי)

סיפורי היום

בלינקן, מזכיר המדינה האמריקני אמר בביקורו בארץ: "מתנגדים להרחבת התנחלויות והריסת בתים".
בוועדת החוקה של הכנסת אמר עו"ד רז נזרי, המשנה ליועמ"ש לשעבר, כי המערכת המשפטית "לא יודעת לקבל ביקורת - והרוויחה אותה ביושר", אבל הבהיר כי תוכנית נתניהו-לוין "היא הליכה למקום קיצוני מאוד בעייתי".
שחרור מוקדם לסייעת מהגן של כרמל מעודה: "החלטה בזויה, ילדיי עברו שם טרור".
הפרויקטור מסכם 3 שנות קורונה בריאיון מיוחד ל-ynet: "חוששים מווריאנט נוסף".
רשת הסלולר תשובש, אלפי נהגי משאיות ערבים לא יעבדו: התרחיש המעודכן למלחמה.

מה צפוי מחר

בבית המשפט בירושלים יימשך משפטו של בנימין נתניהו בתיקי האלפים.
בחצות מחיר הדלק יזנק ב-33 אגורות לליטר בתדלוק עצמי. זהו המחיר הגבוה ביותר מאז יולי 2022. שר האוצר סמוטריץ הודיע כי החליט לפרסם צו להפחתת הבלו על הדלק באופן שיבטל את העלייה וייכנס לתוקף תוך 48 שעות.

התחזית

מזג האוויר יגיע לשיאו מחר ויהיה סוער, קר וגשום, בעיקר משעות הצהריים. השלג ימשיך לרדת בחרמון. הגשם צפוי להיפסק ביום חמישי ולחזור שוב רק ביום ראשון.

מה חיפשו היום בגוגל?

פרשת המן. ספרי קבלה וחסידות קובעים כי היום – יום שלישי בשבוע שלפני שבת פרשת "בשלח" – הוא זמן "מסוגל" לקבלת תפילות לפרנסה בקלות. בקהילות ישראל נהגו לקרוא ביום זה את "פרשת המן", ובה מסופר לא על המן הרשע משושן הבירה – אלא על האוכל שירד לבני ישראל מהשמיים, בלכתם במדבר בדרך ממצרים לארץ ישראל.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

המונה טועם הגיע לרחובות ואכל שווארמה טעימה ומשביעה שמתחבאת מעל מפלס הרחוב.
כ-2,000 עטלפים פונו מקולנוע המיועד להריסה בשיכון בבלי בתל אביב.
"ככה נראית אסטרונאוטית?": התחפושת שמסעירה את ההורים.
לאחר מותה של ליסה מארי פרסלי: מקורביה רבים על רכושה ועל בנותיה.
והסיפור המלא מאחורי הכינוי החדש של אבדיה - והחגיגה הייחודית.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?