שוב מהומות אריתריאים בתל אביב

11 נפצעו הלילה בקטטה בשכונת התקווה, 15 נעצרו. הרקע: הסכסוך בין מתנגדי המשטר לתומכיו, שהגיע לשיא בהתפרעויות בתחילת החודש. "אדומים הרביצו לכחולים, מפחיד בתל אביב", אמרו עדי ראייה. שעות ספורות לאחר מכן נרצח אזרח סודני, על רקע סכסוך בין עבריינים בנוגע לסמים.
3 צפייה בגלריה
פצועים בקטטה בתל אביב
פצועים בקטטה בתל אביב
זירת הקטטה בתל אביב
(צילום: דוברות מד"א)

ארה"ב: יש תשתית בסיסית להסכם בין סעודיה לישראל

בבית הלבן מאותתים על התקדמות מסוימת במגעים, וטוענים כי כמה מכנים משותפים מניעים את ההסכם קדימה - ובראשם איראן: "ההסכם יועיל לכולם באזור".

חוסל מחבל שהשליך בקבוק תבערה בבנימין

ההרוג, יחד עם מחבל נוסף, השליכו בקבוקי תבערה לעבר עמדה סמוך להתנחלות פסגות. לעבר קיבוץ מירב בגלבוע נורו יריות מהכפר הפלסטיני ג'ילבון, לא דווח על נפגעים.

העצה של יו"ר פורום לקהלת לממשלה

בריאיון נדיר סיפר היו"ר משה קופל כיצד למד לקדם תהליכים בכנסת והאשים את התנהלות הממשלה בקידום המהפכה המשפטית: "הם לא התכוננו כמו שצריך, התהליך הואץ מדי". ואיך יש לפעול אחרי כמעט 10 חודשי מחאה? "הממשלה צריכה להגיע לפשרה - ואז להגיד שהיא לא מתפשרת יותר".
3 צפייה בגלריה
המחבל שבמרכז הפרשה
המחבל שבמרכז הפרשה
המחבל שבמרכז הפרשה
(צילום: גדי קבלו)

מחבל בכלא בקשר עם סוהרות: השאלות הקשות

החלפות הודעות ותמונות בטלפון בתוך הכלא, שנעלמו מעיני הפיקוד: בלהב 433 יבחנו שורת שאלות בפרשה החריגה שנחשפה ב-ynet, שהעיקרית בהן היא איך מחבל שהיה מעורב ברצח ישראלים מחזיק טלפון נייד תקופה ארוכה כל כך בלי להתגלות. סוהרות נוספות זומנו לחקירה השבוע. זהותו של המחבל אסורה בפרסום עקב הצו שהוציא בית המשפט.

דקירות ביפו ובירושלים

צעירה בת 28 נפצעה היום קשה ביפו על רקע סכסוך גירושים. בתיעוד נראות גרושתו של בן זוגה הנוכחי ואמה - מחנכת בבית ספר - דוקרות אותה ברחוב בלב שכונת עג'מי. כמה שעות אחר כך, נפצע אנושות בירושלים גבר בשנות השלושים לחייו, ומותו נקבע זמן קצר אחר כך. שני אחים נעצרו, בהם בן 15. הרקע כנראה פלילי.


מרד רפובליקני: ארה"ב על סף השבתת ממשל

וושינגטון משותקת בצל התנגדות רפובליקנית לפשרה זמנית על התקציב, והממשל בדרך להשבתה ראשונה מאז 2018. פארקים שייסגרו, מיליונים שיעבדו בלי שכר: אלו ההשלכות.

פריצת דרך בחקירת רצח הראפר טופאק שאקור

27 שנים אחרי מותו המסתורי של טופאק שאקור, משטרת לאס וגאס הודיעה על התפתחות דרמטית. דוויין דייויס, אחד העדים האחרונים לירי, נעצר והואשם ברצח הראפר. "הוא הורה על מותו", אמרו.
3 צפייה בגלריה
טופאק שאקור
טופאק שאקור
טופאק שאקור
(צילום: רויטרס)

רמטכ"ל ארה"ב במסר לטראמפ: "לא נשבענו לדיקטטור"

בהצהרה חריגה, אמר ראש המטות המשולבים מארק מילי בטקס הפרישה שלו: "נשבענו אמונים לחוקה, לא למי שרוצה להיות דיקטטור". טראמפ, שמינה את מילי לפני 4 שנים, הסתכסך עמו ומאשים אותו כעת בבוגדנות – על רקע שיחות שניהל בסוף כהונתו עם גנרלים סינים, כדי להרגיעם בצל החשש שטראמפ יפתח במתקפה: "בעבר, העונש היה מוות!".

המובלעת ננטשה, 100,000 ארמנים ברחו: "טיהור אתני"

נגורנו-קרבאך מתרוקנת אחרי הכניעה ההיסטורית של הבדלנים הארמנים לאזרבייג'ן, ויותר מ-80% כבר חצו את הגבול. האו"ם: "הפליטים רעבים ותשושים, צריכים סיוע מיידי". קפריסין תקלוט אותם?

הצפות, שיבושים וגשם כבד בניו יורק

רחובות הפכו אתמול לנהרות, מצב חירום הוכרז בעיר ושיבושים קשים נרשמו בשירותי הסאבוויי. נהגים נתקעו בכבישים, מים הגיעו עד גובה הצמיגים: "מעולם לא ראיתי דבר כזה".