מבזקים
דווחו לנו
חיפוש
ראשי
ידיעות+
חדשות
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
אנרגיה
עוד
מנויים
ידיעות+
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7 כל הכתבות
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
ישראל 2048
אנרגיה
אתרים נוספים
ynet Global
כלכליסט
ynet espanol
vesty
mynet
משחקים
טיסות זולות
GetPackage
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
ייצוגית
תושבי שכונה בירושלים לא קיבלו דואר במשך 3 שנים: חברת מסר נקנסה
משרד התקשורת הטיל על החברה קנס של 174 אלף שקל, אחרי שהתגלו דברי דואר הנושאים את הסמל של מסר שלא חולקו כנדרש במקלט בשכונת פת בעיר. גם דואר ישראל נקנסה השנה על שיבושים בחלוקת דואר בירושלים. מסר: "עובד מסויים פעל בניגוד גמור לכללים ולנהלים בסדרת אירועים בודדים שקרו על פני תקופה ארוכה"
מירב קריסטל
|
03.07.25
בקשה לייצוגית נגד אל על: "לקוחות נאלצו לקנות כרטיס לטיסות חילוץ במחיר מופקע"
פרסום ראשון: בבקשה נטען כי החברה התנהלה באופן פסול כביכול כלפי חלק מלקוחותיה שנתקעו בחו"ל עקב ביטול טיסותיהם בשל המלחמה עם איראן: "אל על פתחה את מכירת הכרטיסים לציבור הרחב בטרם שיבצה את לקוחותיה הקיימים, שנאלצו כתוצאה מכך לרכוש כרטיסי טיסה באופן עצמאי". אל על: "נגיש את התייחסותנו לבית המשפט"
ליטל דוברוביצקי
|
29.06.25
בעקבות ייצוגית: גט מחלקת 20 שקל למונית או משלוח
שוב הנחה שיווקית כפיצוי בפשרה בתביעה ייצוגית: נוסע תבע את אפליקציית המוניות על כך שלא הוצג לו מחירון משרד התחבורה בנסיעות בינעירוניות ולכן שילם סכום גבוה יותר לפי המונה. לטענתו זה מחדל שעלול להטעות צרכנים לגבי מידע מהותי בעסקה. הוא תבע 400 מיליון שקל אך בהליך פשרה סוכם שגט תפצה ב-12 מיליון שקל
מירב קריסטל
|
28.06.25
בקשה לייצוגית נגד אונליפאנס: מחדשת מנוי בלי רשות - גם אם התייקר
משתמש שרכש שלושה מנויים ליוצרות תוכן, טוען שהעסקה בפלטפורמה מתחדשת אוטומטית גם אם המחיר עולה וכשצרכן מבקש לבטל עסקה, התשלום החודשי לא מופסק כעבור 3 ימי עסקים, אלא בסוף החודש. גובה התביעה: 2.5 מיליון שקל
מירב קריסטל
|
08.06.25
בקשה לייצוגית נגד וולט ב-50 מיליון שקל: "לא מעדכנת מחירי מבצע בסיום רכישה"
בלעדי: במסגרת הבקשה נטען כי וולט מטעה את לקוחותיה בכך שהיא מוכרת את אותו המוצר במחירים שונים מרשתות מזון: מחיר מלא ומוזל, באותה פלטפורמה, ולא מעדכנת באופן אוטומטי מחירי מבצע בעת רכישה. וולט: "בעקבות הפניית תשומת הלב לנושא, אנו מבצעים בדיקה פנימית"
ליטל דוברוביצקי
|
05.06.25
פשרה בייצוגית: קפה ומאפה חינם, היום בתחנות הדלק של פז
ההטבה ניתנת לכבוד "היום הבינלאומי ללא עישון" באפליקציית yellow, בעקבות תביעה ייצוגית בה נטען כי חברת פז לצד חברת דלק נוספות הפרו את הוראות החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים באזורי הישיבה הצמודים לחנות הנוחות שלהן. את ההטבה ניתן להוריד היום באפליקציה, וניתן לממש אותה עד 30 ביוני
מירב קריסטל
|
31.05.25
השופט הורה למחוק בקשה לייצוגית בשווי 3.8 מיליארד שקל: הפסיקה הומצאה ע"י AI
הבקשה לייצוגית הוגשה כנגד קופות החולים בישראל בטענה להעדר של שירותי בריאות הנפש בקהילה. בא כוח העמותה שהגישה הבקשה הפנה לפסיקה לא קיימת, וביהמ"ש החליט למחוק את הייצוגית בסך ולחייב עו"ד בהוצאות בסכום של 10,000 שקל
ליטל דוברוביצקי
|
26.05.25
בקשה לייצוגית ב-174 מיליון ש' נגד גולדה: "מקבלים פחות גלידה במשלוח מהכמות שהוזמנה"
המבקש טוען כי בסניפי הרשת הפופולרית לא שוקלים בפועל את הגלידה בהזמנת משלוח או איסוף עצמי של רבע, חצי או קילו שלם - ובאופן קבוע משקל הגלידה שמסופקת נמוך בכ-10% בממוצע מהכמות הנרכשת: "הגלידה ממולאת לפי העין, ולא לפי המשקל שנרכש". גולדה: "סבורים שאין ממש בטענות, נגיב בביהמ"ש"
ליטל דוברוביצקי, מירב קריסטל
|
22.05.25
פשרה בייצוגית נגד פלאפון: שני מוצרים חינם או זיכוי של 298 שקל
לקוחה תבעה את פלאפון על קשיי קליטה שנגרמו לה בדור 3, וכעבור 12 שנה אושר הסדר פשרה. החברה תפצה ב-12.5 מיליון שקל בחלוקת שני מוצרים חינם, ביניהם סוללה ניידת, רמקול, משטח טעינה וסים לגלישה בחו"ל, או בזיכוי כספי. קודם יפוצו לקוחות רלוונטיים ואז כלל הלקוחות יפוצו באביזר אחד
מירב קריסטל
|
08.04.25
פשרה: הוט מובייל תפצה לקוחות ב-15 מיליון שקל
במסגרת פשרה בתביעות ייצוגיות שהוגשו נגד החברה בנושא חיוב שיחות לחו"ל, הוט מובייל תעניק ללקוחות זכאים קרוב למחצית מהסכום שנגבה מהם. לפי התביעות, החברה גבתה מלקוחותיה תשלומים בגין שירות שאינם ביקשו. מדובר ביותר מ-780 אלף זכאים לפי ההערכות. הפשרה כפופה לאישור ביהמ"ש
ליטל דוברוביצקי
|
31.03.25
ייצוגית סימון תוקף מוצרי החלב: תנובה לא תפצה צרכנים אבל חויבה בקמפיין הסברה
פשרה בייצוגית נגד תנובה על שסימנה "לשימוש עד" במקום "עדיף להשתמש לפני": המחלבה תשנה את סימון תוקף מוצריה לפי חוות דעת מומחה לגבי כל מוצר ומוצר ותממן קמפיין פרסומי בגובה כ-1.1 מיליון שקל שיסביר מתי אפשר לצרוך מוצרים ואלו מוצרים אפשר לצרוך גם אחרי שפג תוקפם. היא לא תפצה צרכנים ישירות. היועמ"שית: "אין זה ראוי שההסדר לא יכלול פיצוי כספי". ביהמ"ש: "קשה לקבוע כמה צרכנים זרקו מוצרים תקינים"
מירב קריסטל
|
30.03.25
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
אינטרנט
גזענות
סמסונג
תביעה ייצוגית
וואטסאפ
נעליים
סופר פארם
בקשה לתביעה ייצוגית
מקרר
המשביר לצרכן