מבזקים
דווחו לנו
חיפוש
ראשי
ידיעות+
חדשות
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
אנרגיה
עוד
מנויים
ידיעות+
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7 כל הכתבות
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
ישראל 2048
אנרגיה
אתרים נוספים
ynet Global
כלכליסט
ynet espanol
vesty
mynet
משחקים
טיסות זולות
GetPackage
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
שירות לקוחות
חברת החשמל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ
השירות מאפשר שליחת הודעה למספר שבו אפשר לקבל מידע באמצעות בוט על תקלות, לשלם חשבון חשמל, לעדכן פרטי לקוח ולדווח על מעבר דירה ומפגעים
מירב קריסטל
|
11.09.22
מרגישים שהבנק דופק אתכם? הגיע הזמן לפעול
בין אם מדובר בדחיית כספי ביטקוין, ניצול העלאות הריבית בפיקדונות או עמלות מופרזות - הבנקים מעצבנים רבים מאיתנו. כניסת בנק נוסף (שממש לא מתאים לכולם) לא תפתור את הבעיה, אך יחד עם רפורמת הניוד, כוח המיקוח שלנו גדל. לכן זה הזמן להשוות מחירים, להתמקח ובמידת הצורך לעבור למתחרים. דעה
דן רבן
|
09.07.22
כמו באמריקה? החזרת סלולר ולפטופ תוך 90 יום ומענה 24/7 בוואטסאפ
גולן טלקום השיקה מענה אנושי בוואטסאפ 24/7 בכל נושא לא רק עבור לקוחות בחו"ל ולא רק בשירות הטכני. גם מחסני חשמל יצאה ביוזמה צרכנית: תאפשר החזרה תוך 90 יום של מוצרים של שיאומי, סמסונג, אפל ו-LG, בין היתר
מירב קריסטל
|
06.07.22
המתנה במוקד הטכני של yes: מספר 80 בתור
בניגוד לחוק שמחייב את החברה לענות ללקוחות במוקד הטכני תוך 6 דקות, כשניסינו להשיג נציג בלילה נאמר במוקד שמשך ההמתנה הוא חצי שעה משום שאנחנו מספר 80 בתור. אחרי 32 דקות המתנה זמן ההמתנה לא התקצר אף לא בדקה. yes: "יש עומס כי משדרגים גרסה"
מירב קריסטל
|
10.06.22
שירות טוב כבר לא מספיק: כשחווית הלקוח הופכת למנוע צמיחה
בתקופת הקורונה התגבר כוח המיקוח של הצרכנים בצורה משמעותית, ולחברות נוספה חזית חדשה: לא רק תחרות בינן לבין עצמן, אלא תחרות על שימור הלקוחות. 5 מנכ"לים מספרים איך לפצח את החיבור ללקוח
27.03.22
פיילוט בדואר ישראל: "מענה מהיר" לגבי חבילות בוואטסאפ
החברה פרסמה לינק למענה מהיר בוואטסאפ בין 8:00 ל-17:00 דרך קהילת "רעות תקני לי", אך אין מניעה שכל צרכן ישתמש בו. אמנם פחות חבילות מאחרות ונעלמות אבל אחת הבעיות העיקריות של החברה לא נפתרה: ההמתנה הממושכת בשירות הלקוחות הטלפוני וחוסר מענה הולם
מירב קריסטל
|
21.02.22
אחרי רשות המיסים ושירות התעסוקה: גם הביטוח הלאומי מצמצם קבלת קהל
הביטוח הלאומי הודיע כי בשל התחלואה הגוברת קבלת הקהל בסניפים תעבור לשירות טלפוני החל מיום חמישי. הוועדות הרפואיות ימשיכו כסדרן. "גם אצלנו ישנם חולים רבים ומבודדים"
גד ליאור
|
10.01.22
שיבושים גם היום במוקדי השירות של פלאפון ובזק בינלאומי
מוקדי השירות והתמיכה בבזק בינ"ל יחזרו לפעילות ב-11:00. פעילות המוקדים בפלאפון תסתיים בשעה 16:00 ומרכזי השירות הפרונטליים ייסגרו כשעה לאחר מכן. בנוסף, לא יתקיימו עבודות ומשמרות לילה, ויבוטלו כל העבודות היזומות. שיבושים נוספים צפויים גם בהמשך ברקע סכסוך העבודה בין הוועד להנהלה
מירב קריסטל
|
11.08.21
"בסדר, מה שתאמר": התשובות המוזרות של אגד לתלונות הנוסעים
בחודשים האחרונים לקוחות שהציפו תלונות לחברת התחבורה הציבורית בטוויטר זכו לתגובות לא שגרתיות. לקוח שהעלה תיעוד של נהג שמסרב לפתוח דלת נענה באיום מרומז: "שים לב לכך שתלונה שמטרתה לבצע שיימינג ולבייש את הנהג עשויה להוות לשון הרע". אגד: "העמוד הוקם כפיילוט, ייתכן ואין בו צורך חיוני"
אסף זגריזק
|
23.04.21
זאפה: "לא מכבדים גיפט קארד כרגע"
צרכנים מתלוננים שקשה להשיג את החברה בשירות הלקוחות. מי שכבר השיג מגלה שאי אפשר לממש שוברי מתנה. זאפה: "בגלל החלפת מערכות נאפשר מימוש מ-18 במרץ"
מירב קריסטל
|
09.03.21
019 תפצה לקוחות בכ-2 מיליון שקל, 8.6 שקלים ללקוח
נטען כי 019 טלזר הפרה חובת מענה טלפוני תוך 3 דקות. החברה תגדיל אוטומטית את חבילת הגלישה לכל הלקוחות ב-1.25 מיליון שקל, בשווי של 5 שקלים לכל לקוח, וכן תגדיל את חבילת השיחות לחו"ל ב-900 אלף שקל - 3.6 שקלים לכל לקוח
מירב קריסטל
|
16.02.21
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
רכב חשמלי
בנק ישראל
בנקים
אל על
בינה מלאכותית
סקר
רשתות חברתיות
קליפורניה
בנק לאומי
תחרות