זחל מתחת לשער בהתנחלות, וניסה לבצע פיגוע

מחבל שחדר להתנחלות טנא עומרים שבהר חברון ביום שישי בבוקר ניסה לבצע פיגוע ליד בית הכנסת, אבל חבר כיתת הכוננות במקום ירה בו וחיסל אותו. התושבים נדרשו להסתגר בבתים במשך שעתיים, עד לסיום סריקות שערכו כוחות נרחבים של צה"ל. בתיעוד מהחדירה נראה המחבל זוחל מתחת לשער הכניסה באין מפריע, עם הסכין ביד. בצבא מתחקרים את האירוע, אחד התושבים האשים: "הזניחו אותנו".

ילדה נפגעה מירי תועה בבנימין

בת 9 שטיילה אתמול בערב ברחוב בהתנחלות כוכב יעקב נפצעה באורח קל עד בינוני, ככל הנראה מירי תועה מכפר סמוך.

לחץ על ישראל להימנע מהעברת חוק העמותות

החוק שיזם ח"כ אריאל קלנר מהליכוד יקשה על הפלסטינים לקבל סיוע מממשלות זרות - והן הגיבו בחריפות. שרי החוץ של בריטניה וגרמניה פנו ישירות לשר החוץ אלי כהן, וביקשו ממנו שישראל תימנע מקידום החוק בוועדת השרים. נתניהו יקיים מחר דיון פנימי, שבו יוחלט מה יעלו בגורל החוק. אלו האפשרויות שעל הפרק.

נסראללה: "אתם לא מאיימים במלחמה - אנחנו כן"

ראש אמ"ן הזהיר השבוע שמזכ"ל חיזבאללה קרוב לעשות טעות שתוביל את האזור למלחמה, ונסראללה השיב בנאומו לרגל 23 שנה ליציאת צה"ל מלבנון: "מלחמה כזו תכלול את כל גבולות ישראל. האויב הוא זה שצריך להיזהר לא לטעות, ישראל העוצמתית לא קיימת יותר".

120 שריפות בשבת אחת

בחסות השרב, פרצו שריפות רבות במהלך השבת. אחת הגדולות שבהן השתוללה ביער כרמיה שבעוטף עזה. החשד: היא פרצה ממנגל וסיר פויקה של שחקנים ברובי איירסופט. שלושה חשודים בארגון האירוע עוכבו לחקירה.

חשש משיטפונות בנגב, זו התחזית למחר

שרב, גשם, רוחות חזקות וגם אובך: עצים נפלו השבת עקב הרוחות, כביש בעמק החולה נחסם. 6 חותרי סאפ נסחפו בכינרת, וחולצו. רשות הטבע והגנים פרסמה אזהרה חריגה למטיילים בדרום מחשש לשיטפונות הערב ומחר, מסלולים במדבר יהודה נסגרו. זו התחזית המלאה.

מחאה נגד יו"ר העבודה בהפגנה בכרכור

בשבת 21 להפגנות נגד המהפכה המשפטית נאמה יו"ר העבודה מרב מיכאלי בכרכור. מפגינים קראו לעברה "בוז, תתפטרי". המארגנים התנצלו בפניה אחר כך. עדכונים שוטפים בבלוג.
3 צפייה בגלריה
מרב מיכאלי נואמת בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בצומת כרכור
מרב מיכאלי נואמת בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בצומת כרכור
מיכאלי בכרכור
(צילום: איתן גליקמן)
3 צפייה בגלריה
עילם גרוס
עילם גרוס
פרופ' עילם גרוס

פיזיקאי בכיר: אסרו עליי להיכנס למעבדה בארה"ב

פרופ' עילם גרוס ממכון ויצמן טוען שנמנעה כניסתו למעבדת הפיזיקה הלאומית של ארה"ב כי ישראל הפכה ל"מדינה רגישה". הוא קשר זאת למהפכה המשפטית, ואמר: "בפעם הבאה גם לא ימכרו לנו נשק". בשיחה עם ynet הוסיף: "בחיים זה לא קרה לי. צורפנו לרשימה שבה נמצאות גם איראן, סוריה, רוסיה וסין".

אסון באילת: גבר נהרג בתאונת צלילה

הגבר, בן 52, נמשה מהמים סמוך לחוף הדקל באילת. צוותי מד"א קבעו את מותו בתום פעולות החייאה. כ-20 דקות אחר כך נמשה אל החוף צולל אחר, שפונה עם קוצר נשימה לבית החולים יוספטל בעיר במצב קל-בינוני.

סנאטורים דמוקרטים: "לא לתת פטור מוויזה לישראל"

קבוצה של 16 סנאטורים ביקשה ממזכיר המדינה אנתוני בלינקן שלא להכניס את ישראל לתוכנית הפטור מוויזה עקב "יחס עוין" לאמריקנים ערבים ומוסלמים בגבולותיה. גורם במחלקת המדינה האמריקנית אמר ל"אל-ערבייה" כי ישראל עדיין לא הגיעה להסכמה עם ארה"ב על הסוגיה הרגישה ביותר בדרך לקבלת הפטור: חופש כניסה ותנועה גם לפלסטינים שמחזיקים בדרכון אמריקני.

הסחיטה האיראנית הצליחה

קצין המודיעין האיראני אסדוללה אסדי, שהמזימה שלו לפוצץ כנס של גולים איראנים ליד פריז סוכלה בעזרת המוסד, שוחרר על ידי בלגיה בתמורה לעובד הסיוע אוליביה ונדקסטל – שנמק בכלא בטהרן 455 יום, באשמת "ריגול".
3 צפייה בגלריה
רוג'ר ווטרס
רוג'ר ווטרס
רוג'ר ווטרס
(צילום: AP Photo / Chris Pizzello)

סערת הופעת רוג'ר ווטרס בברלין

בלון חזיר ענק שעליו מוטבע מגן דוד וסצנה שבה הוא לבוש במדים הדומים לאלו של קצין SS: במשטרת ברלין הוחלט לפתוח בחקירה נגד הזמר בחשד להסתה. ווטרס השיב למתקפה נגדו: "דמות הפשיסט היא חלק מההופעות שלי מאז 1980. אמשיך לגנות חוסר צדק ואת כל אלו שאחראים לו".

אימה בגובה 200 מטר: נוסע פתח דלת מטוס

דקות ספורות לפני נחיתה בדרום קוריאה פתח אחד הנוסעים את דלת החירום במטוס אסיאנה איירליינס. כמה ניסו לעצור אותו, בעוד הרוח מבחוץ נשבה בעוצמה פנימה. "חשבתי שהמטוס עומד להתפוצץ", שחזר אחד מהם. תשעה נערים פונו לבית חולים.